Vaimolle ystävänpäivälahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Rahat vähän vähissä mut tässä nyt 26 vuotta ollaa ystävänpäiviä vietelty ja aina olen jotenkin muistanu nii nyt olis rahat vähän vähissä niin ajattelin ksyä täältä apuja ku suurin osa täällä on vaimon kanssa samaa sukupuolta.

• Haha
Reactions: setis
Itse tehty lahja on paras ja edullinen, jos ehtii/osaa jotain tehdä, muuten ehkä sen kukkapuskan/suklaarasian lisäksi päivällisen valmistus vaimolle budjettiin sopivista raaka-aineista (nautitaan kynttilän valossa) tai lahjakortti jossa lupaat viedä ravintolaan syömään myöhemmin tai jos tykkäätte elokuvista niin järjestä elokuvailta kotona ja tuo kukat ja herkut, sytytä pari kynttilää tuomaan tunnelmaa.

Rahat vähän vähissä mut tässä nyt 26 vuotta ollaa ystävänpäiviä vietelty ja aina olen jotenkin muistanu nii nyt olis rahat vähän vähissä niin ajattelin ksyä täältä apuja ku suurin osa täällä on vaimon kanssa samaa sukupuolta.
Olet siis vaimon kansa edelleen ystävällisissä väleissä.

Kuinka monta kertaa sinä olet saanut vaimoltasi lahjan ystävänpäivänä? Suomihan on tasa-arvoinen maa.

Japani ei ihan ole, siellä naiset ostavat miehille (puoliso, miesystävä, työtoveri) suklaata ystävänpäivänä. Miehen pitää sitten kuukauden kuluttua maaliskuussa (ホワイトデー = White Day) lahjoittaa 2-3 kertaa kalliimpi vastalahja. Tapa on levinnyt muuallekin Itä-Aasiaan, esim. Koreaan ja Kiinaan.

White day-herkkuja esillä, muumit ovat mukana!
IMG_1179.jpg

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä