Nyt KAIKKI vinkit kehiin! Miten sytyttää kipinä suhteeseen uudestaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kodinonni nuupahtaneena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kodinonni nuupahtaneena

Vieras
Nyt tosipaikka, suhde väljähtynyt hoidon puutteesta ja tunteet vähän laimeat. Sovittiin, ennenkuin ero-juttuja mietitään, että 1/2 vuotta katsellaan ja yritetään jos se vanha tuttu kipinä sieltä vielä tulisi takaisin...
Tahtoa siis on mut keinot vähissä.

Eli mitä vinkkejä kipinän sytyttämiseen? Kaikki ideat tervetulleita!

Täällä palstalla varmaankin moni miettii samaa joten laitetaan viisaat (?) päämme yhteen :)

Kai se olis sitä yhteistä kahden keskistä aikaa vaan enemmän. Mutta kun on noita lapsia, niin se on niin paljon helpommin sanottu kuin tehty. Viikonloppuloma jossain kylpylässä voi olla aika ihanaa, nauttia valmiista ruuasta ym. pääsis pois samalla arjen pyörittämisestä.

Pieniä huomionosoituksia, tehdä jotain hyvää iltapalaa ja syödä se kynttilän valossa kun lapset jo nukkuu tms. Jaa-a, siihen sitte tyrehty meikäläisen ideat...

Ihan ensinnä omaa aikaa kummallekin. Jo parin viikon poissaolon puolison luota auttaa muistamaan mihin hänessä aikoinaan tykästyi. Siihen perään laatuaikaa, vaikka yhteinen loma.

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Ihan ensinnä omaa aikaa kummallekin. Jo parin viikon poissaolon puolison luota auttaa muistamaan mihin hänessä aikoinaan tykästyi. Siihen perään laatuaikaa, vaikka yhteinen loma.

Eipä auttanu meillä viikon poissaolo, mies maleksi kaverillaan viikon ja kaikki oli entistä hankalampaa kun tuli kotiin... Oli jotenkin heti vieraannuttu toisistamme. Pidempi aika varmaan auttais mut mihin sitä tästä nyt kumpikaan lähtis...

Järjestä teille treffit.eli aloitatte alusta.tutustutte toisiinne uudelleen kirjaimellisesti.Romantiikkaa ja erilaisuutta petipuuhiin.Ensin kaikki tapahtuu tahdolla,sitten tunteella.

Menkää ihmeessä käymään parisuhde terapeutin juttusilla :). Sitten yhteistä aikaa (laatuaikaa) esim. juuri joku viikonloppuloma sellaiseen paikkaan jonne molemmat haluaisivat. Molemmille harrastus, ellei jo ennestään ole eli ette ole koko ajan vaan kotona toisten naamoja katselemassa vaan että olisi molemmille "ulkopuolista" elämää ja kavereita kodin ulkopuolella.

pieniä rakkaudenosoituksia, iltapalaa, kynttilöitä, ohimennen toisen silittelyä, suukko!:) hali, sanoa että olet ihana, kiva kun teit minulle noin....

Alkuperäinen kirjoittaja eppuli:
pieniä rakkaudenosoituksia, iltapalaa, kynttilöitä, ohimennen toisen silittelyä, suukko!:) hali, sanoa että olet ihana, kiva kun teit minulle noin....

Just näitä meinasin kans tarjota.
Se on jännä juttu, että eka noita pitää tehdä ihan pakolla. (Kokemuksesta tiedän, laimeita kausia on meilläkin.) Mutta kun niitä jatkaa, alkaa saada myös takaisin ja se tuntuu hyvältä!
Ja kun tuntuu itsestä hyvältä, tahtoo tehdä toisellekin hyvää!
Onnea ja menestystä teille! Älkää vain luovuttako, ennen kuin olette tehneet kaikkenne!
Ihanaa, että joku vilä haluaa tehdä töitä liittonsa eteen, nykyään erotaan liian helposti.

Saako vielä udella, kauanko olette olleet yhdessä ja minkä ikäiset lapset teillä on?

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja eppuli:

Just näitä meinasin kans tarjota.
Se on jännä juttu, että eka noita pitää tehdä ihan pakolla. (Kokemuksesta tiedän, laimeita kausia on meilläkin.) Mutta kun niitä jatkaa, alkaa saada myös takaisin ja se tuntuu hyvältä!
Ja kun tuntuu itsestä hyvältä, tahtoo tehdä toisellekin hyvää!
Onnea ja menestystä teille! Älkää vain luovuttako, ennen kuin olette tehneet kaikkenne!
Ihanaa, että joku vilä haluaa tehdä töitä liittonsa eteen, nykyään erotaan liian helposti.

Saako vielä udella, kauanko olette olleet yhdessä ja minkä ikäiset lapset teillä on?

Kiitos! Meillä on 2-vuotias lapsi, toinen on ollu suunnitteilla mutta ei nyt tietenkään aleta tekemään kun tunteet on nämä mitkä on... Ja 6 vuotta ollaan yhdessä kuljettu, viimeiset 1,5 v aika laimeeta aikaa mut ei vaan jaksettu tehdä mitään parisuhteen eteen vaikka siitä kuinka neuvolassa vauva-aikana toitotettiin. Tän siitä sitten saa :/

Onhan noi kaikki jutut tietysti tiedossakin mitä voi tehdä mutta kun se tuntuu niin "pakkopullalta" että jää sitten tekemättä. Ei auta nyt kun yrittää vähän aikaa pakolla, vaikka se niin tyhmältä tuntuukin :)

Miten teillä nyt pyyhkii?

Täällä on vähän sama tilanne ja mietin mitä voisin tehdä asian suhteen.

Mieheni sanoi että rakkaus on hiipunut :/ ja kuulemma siltä on tuntunut jo vuoden verran.

Meillä lapset on 2v ja 8kk

Meilläpä kans. Tää on kyl vanha ketju, mutta kumminkin. Mies on kärttyisä ja pahantuulinen koko ajan, eikä enää muista oikein koskaan silitellä ja halailla mua tai pussailla. Itsekin yritän joka päivä jotakin tehdä vähän pakolla. Kehaisen miestä joka päivä jostakin hyvästä jutusta ja käyn ainakin kerran halaamassa ja pussaamassa.

Hän kuitenkin väittää rakastavansa ja minä olen päättänyt, että mikäli se minusta riippuu, niin me ollaan yhdessä loppuun asti. Ainahan se ei toki itsestä riipu :( Voi kun tän nyt sais kunnolla toimimaan taas.

Meilläkin pieniä lapsia 2 vuotta ja 1/2 vuotta.

Meillä sama. tosin johtuu siitä, että minä olen rakastunut toiseen mieheen. Meidän piti päätyä yhteen tämän toisen miehen kanssa, mutta ei siinä nyt ainakaan vielä näin käynyt. Mies ei päässytkään eroon vaimostaan ja jäi sinne...perinteinen...Itse en rakasta omaa miestäni, rakastan tätä toista. No, nyt en voi saada tätä toista. Mietin, että saisinko jotain tunteita heräämään vielä nykyistä miestäni kohtaan vai onko peli jo pelattu...

Meillä sama. tosin johtuu siitä, että minä olen rakastunut toiseen mieheen. Meidän piti päätyä yhteen tämän toisen miehen kanssa, mutta ei siinä nyt ainakaan vielä näin käynyt. Mies ei päässytkään eroon vaimostaan ja jäi sinne...perinteinen...Itse en rakasta omaa miestäni, rakastan tätä toista. No, nyt en voi saada tätä toista. Mietin, että saisinko jotain tunteita heräämään vielä nykyistä miestäni kohtaan vai onko peli jo pelattu...

olet miesriippuvainen surkimus.

Meillä mies sanoi haluavansa erota tämän takia...on vielä kotona, joten pieni toivo minussa elää, mutta hänen käytös ja katse kyl nopeasti palauttaa maan pinnalle. Miksi voi miksi en osanut miettiä näitä asioita aikaisemmin?! On niin tuskanen olo nyt jo kuukauden ja ties kuinka kauan sitä vielä jatkuu etten toivo tälläistä edes vihamiehelle..

Joo, olen samaa mielestä eli järjestä treffit. Ja sen jälkeen kokeilette jotakin uutta, joka antaa kipinää: painatte anaaliin! Eiköhän siitä mies taas palaa kotiin....

Peesaisin useimpia noista lähes 7 vuoden takaisista vastauksista.

Hei, nimim. vierailija123! Oletko huomannut, että olet sunnuntai-iltana saanut lisää vastauksia 12.6.-15 aloittamaasi viestiketjuun. Minulta ja parilta muulta henkilöltä. Viimeisin vastaus tähän mennessä on lähetetty su 29.6.-15 klo 22.06.

Eräs rekisteröitynyt palstalainen on lähettänyt sinne oikein tosi hyvän linkin.

Katsopa. Voisitte miehesi kanssa saada uutta kipinää suhteeseenne, varsinkin tuolle kyseiselle tärkeälle elämänalueelle.

Yhteistyössä