Vaimo Leville

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onneton

Vieras
Mitä te sanoisitte ja ajattelisitte jos vaimonne olisi lähdössä naisystäviensä kanssa Leville hiihtoreissulle?
Kyllähän se tiedetään mitä touhua siellä ravinoloissa ja hotelleissa harrastetaan.
Olen vaan niin pettynyt koska kuvittelin että riittäisin hänelle ja nyt hänen pitää sitten väen väkisin lähteä hakemaan ulkosuhteita.

No voi elämä.
Ymmärrän kirjoituksesi vain ja ainoastaan jos vaimosi on ollut sinulle uskoton. Mikä ihme sinut saa ajattelemaan että hän on sinne menossa pettämään? Jos suhteenne on luottamuksen suhteen noin huteralla pohjalla, kannattaako suhdetta edes jatkaa? Vai oletko liian mustasukkainen? Aika epätodennäköiseltä tuntuu, että vaimosi olisi sinne lähdössä sinua pettämään. Levillä tietääkseni etupäässä lasketellaan, sinkkujen menemiset on asia erikseen.
Eiköhän sitä yleensä mennä pitämään tyttöjen kesken hauskaa ja juoruilemaan. Loman itsetarkoitus kun ei ole sutia pimppiä jokaikisen vastaantulijan kanssa, usko tai älä. Paitsi jos kotona on inhottava mies. Ettet vain olisi se sama joka aiemmin kirjoitti että vaimoke olisi menossa leville huoraamaan? Kovin tutunkuuloista tekstiä.

Mitä te sanoisitte ja ajattelisitte jos miehenne olisi lähdössä kavereidensa kanssa Viroon parin päivän reissulle?
Päästäisittekö, pelkäisittekö pahinta, suuttuisitteko?

Minulle tulee tästä aloituksesta mieleen toinen ketju, jossa nainen ei keksinyt Virossa mitään muuta tekemistä kuin vieraat naiset. Niin ettei Lapissakaan varmaan ole muita aktiviteettejä kuin vieraissa virkistäytyminen.

Olen kuitenkin eri mieltä ja minun puolestani vaimoni voi vallan mainiosti lähteä Lappiin jos sellaista mielii. Vieraissa se varmaan halutessaan voi käydä lähempänäkin.

Senkus menisi. Pettäisi se lähempänäkin jos sitä lajia olisi. Varoittelisin kovasti ettei liikaa ryyppää eikä missään nimessä niin paljon ja sellaisella seudulla jossa helposti joutuu ryöstetyksi.

Avioliitto tai kihlaus tarkoittaa sitä, että olemme sitoutuneet toisiimme eikä vaimoni tuntisi tarvetta lähteä tuollaisille reissuille.

Minusta nimenomaan vika on Levin matkassa. Eivät naiset lähde porukalla sinne suinkaan hiihtämään, vaan nimenomaan juopottelemaan ja pitämään hauskaa ja luonnollisestikin se käsittää myös miehet.

Antavista etelän naisista Levi on juuri kuuluisa, sormukset laitetaan taskuun Oulussa ja sitten ilo irti. Suurin osa sinne menevistä ns sinkuista on pelkästään hakemassa seksiseikkailuja ja vierasta. Sadasta yksinäisestä naisesta ehkä n 15 ei anna. Kokemusta on.

Näin pääsiäissesongin aikaan suurin osa Levillä juhlii ja pitää hauska. Hiihto&laskettelu sivuseikka,paitsi jos ei lasketa kahta pakollista laskua baariin=)Monella ei kamoja ees mukana,tai ei oteta suksipussista pois. Voi lähempänäkin pettää,mutta Levillä se on toodeellla helppoja! Ja vaikka ei ajattelisikaa pettää, tuolla voi fiilareissa unohtua uskollisuus. Levillä 8v käynyt ja parin pvn päästä taas;>

Kyllä mä tiedän että tää on mun omaa epävarmuuttani, etten usko että kukaan voisi rakastaa mua niin paljon ettei pettäisi mua.

Olin mä kyllä vähän hämmästynyt että vaimo haluaa lähteä tuollaiselle reissulle kun ei ole ollenkaan sen luontoinen. Siksi tämä oli niin raskas pettymys, että tosiaan tuollainen reissu todella kiinnostaa häntä.

Mut ""Vaimolle""... mulla on sattumoisin kurssi parin viikon kuluttua. En sinne mitenkään innolla ole menossa, vaan ennemminkin oikeastaan pakolla. Mutta vaimo vertasi sitä omaan Levin matkaansa.
No, onhan siellä hotellissa varmaan jotain ohjelmaa, pitänee minunkin sitten ""pitää hauskaa"" vaikka ei yhtään huvittaisikaan.

""Avioliitto tai kihlaus tarkoittaa sitä, että olemme sitoutuneet toisiimme eikä vaimoni tuntisi tarvetta lähteä tuollaisille reissuille.""
Suomeksi: kun on naimisiin menty, vaimo on vankini eikä tarvitse omaa elämää.

Näinhän se menee Ylläksellä yritellään,Levillä levitellään ja Pallaksella paneskellaan.Valitettavasti näillä reissuilla unohtuu kotiin jäävä siippa niin miehillä kuin naisillakin.

Niin, mitähän tuohonkin vastais.
Onko nyt ihan järkevää ajatella asioita noin etukäteen, kasvatella karvapalloja mielessään? Tuolla asenteellahan saa tuhottua suhteen kuin suhteen.
Eläkää hetkessä, mitä niitä tulevia suremaan, kantamaan koko elämän suruja samalla kertaa.
Ja eihän ihmistä voi omistaa, jokaisella on oltava omaakin ilmaa ympärillään.
Ei pidä alkaa suhteeseen jos ei kestä elämän tosiasioita, yksinäänkin on aivan kiva elellä.

Jos oikeasti sinulla ""ap"" olisi kykyä empatiaan ja ihmissuhteisiin, olisit ymmärtänyt olla kopioimatta suoraan kirjoituksiani ja tekemättä todellisesta tapauksesta pilaversion.

Luulen että olet mies ihan oikeastikin. Säälin kumppaniasi, siis jos sinulla on sellainen.
Ovatko ihmissuhteet sinulle todellakin leikkiä ja ihmisten epävarmuus ja heikkous pilan kohde?

Vaikka minä olisin heikko ja mustasukkainen, sinä olet paljon säälittävämpi. Minulla sentään on tunteet ja inhimillisyys tallella.
Mitä sinulla on?

Tässä on näköjään sama tarina (sama ap) kuin ketjussa missä mies oli lähdössä Viroon pitämään kavereidensa kanssa hauskaa. Aivan samat ap:n lässytykset. Siis keksitty juttu.

Tällä palstallahan faktat ja fiktiot sekoittuvat toisiinsa suloisen sekaisesti. Mistään ei voi tietää, onko kirjoittaja tosissaan ja mihin pyrkii. Siksi pitää kestää myös pelkkää p:n jauhamista.

Olipas fiksu vastaus nimimerkki mies 50! Siinä puhui aikuinen ihminen....
Olen samaa mieltä, mitä ketään sitomaan?? Kaikki se kauheus, mitä mielessään kuvittelee, voi tapahtua missä tahansa. Oli se Levi tai joku muu paikka. Miksi pitää kilpailla kuka SAA mennä minnekin? Jokainen menee minne menee ja vastaa itse seurauksista.

Yhteistyössä