Vaimo lähti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meen jojoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meen jojoon

Vieras
Miten naiset voi olla niin julmia.

Ei vastaa puhelimeen, ei viesteihin.
En todellakaan ole ansainnut tällaista käytöstä. En petä, en lyö, hoidan kodin ja kohtelen kun enkeliä.

ehkäpä se miettii hetken ja sitten saat sen kiinni. kysy joltain ystävältä tai tutulta. lähetä heidän kauttaan postia tai sanomaa ja sano että asiat tulee selvittää suoraan kasvotusten ei tolleen lähtemällä.. VIKA EI LUULTAVASTI OO SUSSA VAAN VAIMOSSA.

(kyllä mulle tommonen mies kelpais...)

tuntuu pahalta sun puolesta! mut nyt ei varmaan auta kuin odottaa. kun et itse nyt vaan ajaudu tekemään mitään typerää. jos vaimo on ihastunut toiseen kyllä se jossain vaiheessa herää kuinka ihana sä sitten oikeasti olitkin. se tulee vielä itkien takasin jos olet ollut niin kultainen kun annat ymmärtää... ja ehkäpä se haluaa välillä jotain rankempaa toimintaa.. kun saat yhteyttä keskustelkaa rauhassa ja kahdestaan kysy mitä hän haluaa tulevaisuudelta ja vaikkapa joku hänen fantasiansa jotta tiedät mitä siellä ajatellaan.. VOIMIA!

Se helpottaa ajan kanssa, vaikkei varmasti nyt siltä tunnu. Koita pitää ittes muutama viikko puuhakkaana ja keksiä tekemistä niin ei jää liikaa aikaa ajatella. Kyllä se siitä alkaa vähä vähältä helpottaa.

olet siis täydellinen jos sussa ei oo vikaa? lähti toisen perään? koita kestää! jos oot noin kiva ku annat ymmärtää niin löydät kyllä varmaan vielä jonkun joka osaa sitä arvostaa. mun sinkkukavereissa on monta jotka etsii ton tyylistä miestä joten uskon että sulla on vielä toivoa! mutta ei kannata ekana vakuutella että oot virheetön =)

Se aina sanoo, että kaikki on hyvin. Ja ollaan sovittu, että kaikki puhutaan heti, eikä jätetä hautumaan. En jaksa odottaa! Haluan vain hänet! Tuu kotiin. Mä kuolen tänne. Haluan naimisiin ja lapsen! Ja perheen! Mikä sua vaivaa? Puhu, rakas! Oo kiltti!

Alkuperäinen kirjoittaja ap tä ahistaa:
Se aina sanoo, että kaikki on hyvin. Ja ollaan sovittu, että kaikki puhutaan heti, eikä jätetä hautumaan. En jaksa odottaa! Haluan vain hänet! Tuu kotiin. Mä kuolen tänne. Haluan naimisiin ja lapsen! Ja perheen! Mikä sua vaivaa? Puhu, rakas! Oo kiltti!

ettekö te oo naimisissa jos 'vaimo' lähti?

Alkuperäinen kirjoittaja meen jojoon:
Miten naiset voi olla niin julmia.

Ei vastaa puhelimeen, ei viesteihin.
En todellakaan ole ansainnut tällaista käytöstä. En petä, en lyö, hoidan kodin ja kohtelen kun enkeliä.
Mitä tapahtui? Ja myös osanottoni sinulle.

Vaimollasi voi olla joku henkilökohtainen asia (oman itsensä kanssa), mikä hänen pitää selvittää ennen kaikkea tuota mitä haluat.
Aika on se mikä auttaa, varmasti ottaa yhteyttä kun on valmis siihen. Sillä välin sun vaan pitää koettaa elää elämääsi. Yritä tehdä asioita josta pidät, tapaa ystäviäsi ja käy lenkillä, saat ajatuksia johonkin muuhun. Tiedän, kuinka kiduttavaa tuollainen on. Jaksamista tähän hetkeen!

Kiitos kaikille. Tältäkin palstalta löytyy inhimillisyyttä.

En tietenkään ole virheetön. Mutta, mitä tälläkin palstalla lukee juttuja miehistä, niin luulisin, että olen kuitenkin sieltä paremmasta päästä.

Mun mieskin hoki, kuinka on hyvä, kun ei juo eikä lyö.

Oli tunnevammainen ihminen. Oikein hyvä noin pintapuolisesti, mutta sieluun ei saanut kosketusta. Olin kovin yksinäinen, henkisesti. Oli hankalaa olla liitossa, kun toinen ei ollut läsnä.

Minäkin kätäydyin tyhmästi jokunen vuosi sitten. Oltiin ukkelin kanssa jo yli 20 vuotta oltu yhdessä, enkä häntä mistään voi moittia.

Mulle vaan tuli semmonen olo, jotta sanaoin hänelle, että etsi uusi muija, mua enää kiinnosta. Noh...hän sitten löysi semmosen sairaanhoitajan. Isä kuoli samoihin aikoihin ja käsitin, minkä virheen tein.

Se nainen ei kestänyt sitä, että me soiteltiin toisillemme ja mies ilmoitti hänelle, ettei koskaan voi unohtaa lastensa äitiä ja kävi niin, jotta ollaan jälleen yhdessä.

Yhteistyössä