Ottaa pannuun toi mun äijä!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulee itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tulee itku

Vieras
Ihana mies, taatana... Lähti aamulla laivareissulle, soittaa 5 promillen humalassa ja pyytää kuopusta puhelimeen, sanon, etten anna, kun on niin kännissä, laittoi luurin korvaan, ei vastaa viesteihin ei puhelimeen.... Ihana mies, prkle! Ja nyt täällä kauhukuvia maalaan, ett miten pettää mua ja kaikkee vastaavaa...Kiva olla nainen jaäiti... en koskaan pystyis tollaseen...

Alkuperäinen kirjoittaja tulee itku:
Ihana mies, taatana... Lähti aamulla laivareissulle, soittaa 5 promillen humalassa ja pyytää kuopusta puhelimeen, sanon, etten anna, kun on niin kännissä, laittoi luurin korvaan, ei vastaa viesteihin ei puhelimeen.... Ihana mies, prkle! Ja nyt täällä kauhukuvia maalaan, ett miten pettää mua ja kaikkee vastaavaa...Kiva olla nainen jaäiti... en koskaan pystyis tollaseen...

Hei , mitä se siinä kunnossa pettää! Rauhotu , pidät pienen puhuttelun kun palaa, lähinnä tuosta lapsen puhelimeen pyynnöstä.

No, tuo 5 promillee oli vertauskuvallinen käsitys siitä, ett jos äija on vetänyt viinaa klo 8 asti aamulla ja soittaa klo 20, umpitunnelissa...ett haluaa puhua 2-vee lapselleen... ei äiti täällä ymmärrä ei ja sai kilarit, sori vaan.... teki itsekin mieli vetää perseet olalle, mut kun on nuo ihanat lapset täällä! Ja pointti on se, ett mitä jos minä äitinä tekisin samoin...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja .:

Kiitti! :)

Ei, kai sitä vaan pelkää... Tuleehan tuo yöllä kotiin, kai... Tai siis parempi olisi... Minä olen epävarma ihminen ja pelkään... Häpeähymiö.

Mä olisin just samallainen :) Ennemmin pelkäisin että mies hyppäis kostoks yli laidan :D

Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:
mies on vastuussa omasta käytöksestään. jos pettää, et sinä sille mitään voi. ikävää, että hän soittelee humalassa ja aiheuttaa sinulle huolta.
:hug:
Joo, kai tuo huomenna kortensa kekoon kantaa, siis häpeällä. Meillä kun niin harvoin kumpikaan ulos pääsee ja kun pääsee, niin tuntuu, ett mies juo koko vuoden edestä. minä taas en tykkä baareista, tykkään ottaa pari siideriä, viiniä kotona silloin tällöin. Mut suotakoon se hänelle nyt. mut kuka mut hillitsee yöllä kolmen aikaan, kun tää tempperamentti pääsee valloilleen ja raivo jota on koko ilta kerätty. Nyt jo savu nousee korvista, kun mietin missä kunnossa kotiin laahustaa haisevana ja sitten alkaa lääppiminen/oksentelu.

Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:
mies on vastuussa omasta käytöksestään. jos pettää, et sinä sille mitään voi. ikävää, että hän soittelee humalassa ja aiheuttaa sinulle huolta.
:hug:
Joo, kai tuo huomenna kortensa kekoon kantaa, siis häpeällä. Meillä kun niin harvoin kumpikaan ulos pääsee ja kun pääsee, niin tuntuu, ett mies juo koko vuoden edestä. minä taas en tykkä baareista, tykkään ottaa pari siideriä, viiniä kotona silloin tällöin. Mut suotakoon se hänelle nyt. mut kuka mut hillitsee yöllä kolmen aikaan, kun tää tempperamentti pääsee valloilleen ja raivo jota on koko ilta kerätty. Nyt jo savu nousee korvista, kun mietin missä kunnossa kotiin laahustaa haisevana ja sitten alkaa lääppiminen/oksentelu.

jospa ajattelet niin, että hyvä kun tuli kotiin eikä joutunut joron jäljille. kotona hän on turvassa humalassakin. annat iltapusun ja peittelet hänet nukkumaan omaan sänkyynsä. kyllä se siitä. turha humalaiselle on rähjätä, juttelette sitten, kun mies on selvinpäin... siis jos juteltavaa aiheesta on.

on teillä murheet! Teit ap oikein, ettet antanut puhelinta lapselle jos mies oli korvinkuultavissa liian humalassa, mutta mitä sä siitä hermojas menetät.
Luultavasti sun mieheskään ei muista enää koko asiaa ja suurin syy miksei vastaa puhelimeen on a) on sammunut tai b) vetää lisää viinaa baarissa eikä kuule puhelinta.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
on teillä murheet! Teit ap oikein, ettet antanut puhelinta lapselle jos mies oli korvinkuultavissa liian humalassa, mutta mitä sä siitä hermojas menetät.
Luultavasti sun mieheskään ei muista enää koko asiaa ja suurin syy miksei vastaa puhelimeen on a) on sammunut tai b) vetää lisää viinaa baarissa eikä kuule puhelinta.

En siitä, vaan siitä pelosta, ett pettää mua eikä halua vastata... mä oon säälittävä, tiedän... Mä vaan pelkään...

En siitä, vaan siitä pelosta, ett pettää mua eikä halua vastata... mä oon säälittävä, tiedän... Mä vaan pelkään...

Juu no säälittävä olet...

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
siis eihän 5 promin humalla pysty periaatteessa edes puhumaan että turhaan olsit antanu lapses puhu iskälle joka ei ois pystyny ees puhumaan

Heh, jotku pystyy ajamaan jopa autoa... Ja meille tuli kerran päivystykseen mies omin jaloin kävellen, puhalsi 7,2 promillea...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Juu no säälittävä olet...

Kiitos, kannusti kovasti!

Yhteistyössä