E
earit
Vieras
Tietääkö kukaan onko apteekissa myytävänä korvasuihkeita (tai jotain vastaavaa), jolla saisi vaikun pois lapsen korvasta ja jota saisi käyttää vajaa kolme vuotiaalle??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Kävin nyt apteekista ostamassa tuota Remo-Waxia. Siitä painotettiin, että kun sitä illalla laittaa korvaan, pitää se ehdottomasti aamulla huuhdella vedellä pois, koska se saattaa syövyttää korvassa jotain..(?) (kato näin hyvä muisti, kun en enää muista mitä).
En tiiä saako sitä lapsille käyttää, mutta onhan siellä sitä Audisprayta (muistinkohan nimen oikein?). Kysäse, saako lapsenki korvaan laittaa. Kyllä ne Apteekin tädit tietää!)