korvajutuista vielä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ThiRStyCoW
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

ThiRStyCoW

Vieras
oli tuol toisella aihepiirillä sama juttu tai sinneppäin, mutta kysäsisin täältä viel. että onko mitään kotikonsteja että saisi vaikun pois korvista...sitä näyttäis olevan jonkin verran.... mitn pumpulipuikkoja en mene kokeilemaan mutta joitain muita keinoja? vai pitääkö varata aika lekurille?
 
Osta apteekista RemoWaxia, laitat sitä sinne korvaan ja pumpulin päälle ja annat muhia ja sitten laitat aamulla lisää ja annat olla koko päivän tuppo korvassa, se liuottaa vaikun ja se valuu sieltä itsestään =)
 

Yhteistyössä