noiden ikäihmisten kanssa. Äsken kävin lähiapoteekissa (jossa ei ole vuoronumerosysteemiä) niin eikös vaan mummo porhalla mun eteen jonossa. Mä siinä sitten sanoin, et anteeks vaan mutta jono on tuolla mun selkäni takana. Mummo siinä vaan seisoa töröttää vastaamatta mitään. No, koputin selkään ja sanoin uudelleen, et anteeksi mutta minä olin ennen teitä, voisitteko siirtyä jonon päähän. Se vastas vaan että eikö ole lapsena mitään käytöstapoja opetettu, vanhemmat pitää päästää jonossa edelle. Hän kun on niin vanha, huonokuntoinen jne. Ihan periaatteesta en antanut paikkaani. Sitäpaitsi sillä oli aika pino reseptejä matkassa, joten oisin joutunut aika kauan oottamaan. Olin sitäpaitsi oottanutkin jo pitkään. Pieni apteekki, vähän henkilökuntaa :/
No, mummo ei paikkaansa antanut, mut farmaseuttipa oli sen verran fiksu, et palveli mua eka. Sanoi vaan, että ei saa etuilla
No, mummo ei paikkaansa antanut, mut farmaseuttipa oli sen verran fiksu, et palveli mua eka. Sanoi vaan, että ei saa etuilla