Vaikka mitä teen, en pääse siitä miehestä yli! Sorryt taas tästä vuodatuksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikkunaprinsessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikkunaprinsessa

Vieras
Niin monta kuukautta olen jo kuolannut sen perään, mutta samalla yrittänyt keskittyä muihin asioihin ja unohtaa.

Perjantaina oli taas sellainen päivä, että multa lähti jalat alta, sukat olisi pyörineet jaloissa, jos minulla sellaiset olisi ollut. : /
Satuttiin yhtä aikaa yhteen paikkaan töitten ulkopuolella ja se mies esti tilanteesta poistumisen. Olin jo lähdössä kun se vielä ulkona huikkasi minun perään ja minun oli vielä ihan pakko jäädä juttelemaan sen kanssa. Se on niin I H A N A ! ! ! :heart:
Mä en vaan voi sille mitään, mutta halkean tähän tunteeseen.

Annan itsestäni tosi tyhmän ja epäkypsän kuvan, mutta itsekin huomaan olevani ihan hukassa tätä nykyä. Ei mulla ole tapana seota tällä tavalla ja nyt tätä on kestänyt näin kauan, olen vaan juminut tähän tunteeseen.
Ehkä tähän liittyy sitten ikäkriisi tai jokin muu. Olen kyllä muuten tuntenut itseni hirmu yksinäiseksi viime aikoina. Ehkä tuo on joku henkinen tarrautuminen johonkin ihmiseen, että en ihan lopullisesti anna periksi ja luovuta? : /

Miten sinä olet sitten päässyt juttusille asti? :) Eikö mies ole varattu? Mitä ylipääsemistä on jossain satunnaisessa juttukaverissa, vai oletteko jotenkin tutustuneet paremmin?

Joo, miehellä on perhe. Siksi tämä onkin vaikeaa. :(

Ja tuolle "Hanki joku harrastus" kommentille: On harrastuksia, on työ, on menoja, mutta se mies kulkee minun päässä koko ajan mukana. Tänä aamuna oli vaikea aloittaa töitä, kun se perjantainen koko ajan vaan pyöri mielessä. : / Kaiken lisäksi näin pitkästä aikaa viime yönä unta hänestä. :ashamed: Olen toivoton! :(

Olette siis kuitenkin tutustuneet jo jonkun verran? Kuinka se kävi?

Kummankin työn kautta tavattu, ollaan ihan täysin eri aloilla töissä, meidän työt eivät edes liity toisiinsa. Kumpikin on ollut toisen asiakkaana. Siitä se lähti. Nykyään jäädään näköjään aina juttelemaan, kun kohtaamme.
Mies jäi jo ensikohtaamisella niin syvälle mieleeni. Mies tunnisti minut välittömästi, kun kohtasimme todella pitkän tauon jälkeen, varmaan 3 vuotta meni, ettei nähty ollenkaan. Ja sitä ennen vaihdettiin vain pari sanaa yhden kerran, kun mies oli asiakkaanani.

Hui, en uskalla enempää paljastaa. Varmaan sen vaimoa keljuttaisi, jos se tietäisi. tai mistä minä tiedän, että mitä ne kotona juttelevat. :p

Yhteistyössä