vaikeiksia etän kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "uneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"uneton"

Vieras
Hei,

Onko lapsen toisella huoltajalla, tässä tapauksessa isällä, oikeus kieltää avopuolisoani hakemasta lastamme päiväkodista?

Olemme siis eronneet ja isällä keittää nyt pahan kerran yli, kun muutamme nykyisen mieheni kanssa yhteen. Hän ilmoitti, että toisena huoltajana kieltää nykyisen mieheni hakemasta tai viemästä lasta päiväkotiin.

Lapsi asuu minulla siis äitillänsä ja etää eli isää tapaa joka toinen viikonloppu.

Nämä kuviot ei voi olla totta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lapsen edun mukaistahan se tosiaan onkin, että exä alkaa laittaa tuollalailla kapuloita rattaisiin. Mä en kestä näitä kuvioita, miten typeriä ihmiset voivat olla, miten ne eivät mieti miten monenlaiset teot vaikuttavat lapsiin!

[QUOTE="nuna";22027639]Ei sillä oikeesti ole mitään sanomista teidän perheenne elämään. Lapsia saa kuljettaa vaikka kuka jolle annat luvan.[/QUOTE]

Näin minäkin sen ajattelin. Huoh, mitähän asialle voi tehdä, kun etä hankaloittaa elämää jatkuvasti. Soittelee sukulaisilleni ja ystävilleni mustamaalatakseen minua. Joka asiassa pitää laittaa vastaan, jos vain on mahdollista. Lapsen paras on aikaa sitten jo unohtunut.