Vaikeeta

Mä ajattelin purkaa tunteit....eli musta tuntuu todella pahalta,mun mies pitää äitiään tärkeempänä, kun minua,anoppi haukkuu ja mollaa joka asiasta,ei oo sanonu mitään hyvää koskaan,soittelee sosiaalivirastoon,etten pidä lapsesta hyvää huolta,asia ei ole näin.Sanon miehelle asiasta,hän puolustaa äitiään.Teen kaikkeni pojan eteen.Huutaa meijän 10kk ikäsel pojal,jaksaa olla pojan kanssa noin puoli tunti ja sit huuto alkaa.Muutenki pitää mua pelkkänä kodinhoitaja(ainakin musta tuntuu siltä),kuluttaa vaan sohvatyynyjä makaamal sohval,minä pesen pyykit,siivoan,teen ruuat.Tunne ei oo kiva.Puhumaan hän ei pysty,vaikka olen yrittänyt.Olen miettinyt myös eroa ja sanonu ajatuksistani myös hänelle,hän tokasee siihen:"ai,sä jätät mut kaikkien näitteen laskujen kans"!
 
Älä anna lannistaa itseäsi.Tuo kuulostaa hirveältä henkiseltä pahoinpitelyltä.Arvosta itseäsi ja lastasi ja pyri pois tuollaisesta paikasta.Lapsikin vaistoaa jos asiat eivät ole kunnossa ja kärsii.Sinulla on vain tämä yksi elämä,älä tuhlaa sitä olemalla muiden kynnysmatto.Sekä anoppisi,että miehesi kuulostavat siltä,että tarvitsisivat hoitoa.Ja vielä,jos miehesi mielestä muuta syytä yhdessä olemiseen ei ole kuin laskut niin eipä taida paljon siellä päänupissa raksuttaa.Muista aina,että tärkeintä elämässä on läheiset,rakkaat ihmiset.Olipa sitten laskuja vaikka kottikärryllinen.Suomessa on kuitenkin niin hyvät sosiaalipalvelut,että apua saa kun vaan rohkaistuu pyytämään.
 
Voisitko muuttaa hetkeksi pois kotoa lapsen kanssa, ikään kuin huilaamaan tilanteesta pois, esim. omien vanhempiesi luokse. Saattaisi antaa teille molemmille hieman ajattelemisaikaa ja sinulle mahdollisuuden miettiä sitä haluatko jatkaa suhdetta ja millä tavalla. Itse ainakin tiedän, että omat vanhempani ottaisivat mielelläni minut ja vauvan hoteisiinsa vaikka kuukaudeksi, varsinkin jos ei tarvitse olla työssä.
Tiedän, että omasta kodista on vaikea lähteä pois, mutta joskus se auttaa

Anne
 
Toiha on selkeesti henkistä väkivaltaa!!
Muuttaisin kyllä ainakin hetkellisesti pois laskujeni kanssa jos vaikka saisi asiat selvitettyä perin pohjin. vaikka ei tuo mies kyllä tunnu teitä ansaitsevan sen verran hän tuntuu loukkaavan sinua. ottaa oikein itseäni päähän niin ettå... :eek: :x
 
Sano miehelles et sulle alkaa kohta riittää että on kumma jos ei ymmärrä hyvän päälle. Tässä just nähdään miten paskoja miehet voi olla ja mä en voi muuta kuin sääliä naisia-äitejä jotka "tyytyvät" sietämään tollaisia "miehiä" no ei kai se mies rakasta saatikka sitten arvosta jos et sinäkään itseäsi.. Koita kestää, laita äijäs koville ja tee selväksi ettet aio tollaista sietää.. Tsemppiä!
 

Yhteistyössä