täällä istun yksin kotona ja odotan että mies tulee kotiin.. aamulla heräsin puoli yhdeksän siihen ettei mies ollutkaan vierellä. puhelimessa viesti et lähtee juomaan töiden jälkeen ja tulee sit kun tulee ja et voi mennä myöhälle. hän on töissä baarissa, portsarina tosin mut kuitenkin. en tiedä yhtään baarityöntekijää joka ei olisi ns. maanantaijuoppo eli kun on kaikki viikonloput ja keskiviikot töissä niin sitten juopotellaan viikolla.. :kieh:
ei siinä mitään toisaalta - täytyyhän heidänkin rentoutua, mutta minua eniten ärsyttää nyt se kun tämä on minun ainoa vapaapäiväni tällä viikolla ja hän tietää sen, niin olisinhan minä nyt halunnut sen hänen kanssaan viettää!!! Olenko sitten itsekäs?!?!?!? :/
No soitin hänelle ja sanoi olevansa työporukan kanssa jossain huoltamolla ja että lähdenkö heitä kuskaamaan jonnekin. No huoh!!
varmana lähden, sanoin vain että lähden vanhempieni luo, jotka asuvat eri paikkakunnalla mutta eihän se nyt tullut kuuloonkaan hänelle..
joten täällä minä nyt sitten vietän vapaapäivääni yksin ja odotan kädet ristissä että mies tulee kotiin... :ashamed: tiedän, olen idiootti.
mitä tällaisessa tilanteessakin voi nyt tehdä.. Miten saisin hänet ymmärtämään oman kantani ja että miltä minusta tuntuu??? tiedän että kun hän tulee joskus kotiin niin silloin räjähtää!!! \|O \|O