Vaikeaa! sairaalaan lähdöstä, turhis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emiilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emiilia

Aktiivinen jäsen
13.08.2005
2 687
0
36
Luulis että jos kolmatta odottaa niin TIETÄIS jo milloin on niitä oikeita supistuksia ja milloin pitää lähteä sairaalaan... Mutta ei niin ei... Ekasta lähdin ku vedet meni. Toisesta lähdin ku aattelin olla ajoissa. ehdittiin olee vajaa tunti sairaalassa niin tyttö sylissä. Nyt sitten pähkäilen että mites tää kolmas. Jos viel nopeemmin tulee niin miten ees Turkuun ehdin, 50 km.

kivuliaat supistukset mulla tulleet vasta sitten vesien menon jälkeen ja silloinkin ei ne mun mielestä kovin sattuneet. Joten ei sekään auta. Nytkin supistaa ja juilii häntäluuta. Mutta toisaalta häntäluu/ristiluu on kipeä ollu viimeist parivuotta.

Ääh...... :headwall: :headwall:

Mulla oli sama ongelma. Ensimmäiseltä meni vedet niin tiesi lähteä ja lapsi syntyikin nopeesti. Toiselta tuli eka supistus yöllä klo 4 ja heti seuraava 3min päästä joten lähdettiin heti varmuuden vuoksi-->synnytyksen kokonaiskesto 1t25min. Kolmatta synnytystä pelkäsin, että miten tiedän lähteä kun kuvioihin oli tullu ennakoivia supistuksia mitä aiemmissa raskauksissa ei ollut. Mutta kyllä sen kuitenkin tiesi millon pitää lähteä. Jos supisteli, menin kuumaan suihkuun ja siellä ne aina loppuivat heti. Sitten kun synnytys käynnistyi niin eipä loppuneetkaan (suihkussa tuli yks järkyttävän kipeä supistus ja tiesin sillon, että se on "sitä" ) joten lähdettiin sairaalaan jossa tyttö synty reilun 2t kuluttua.

Niinhän kaikki sanoo että sen sitte tietää... Ja niin se varmaan onkin... Mutta silti... Mua on varoiteltu taa koo ajan että syntyy nopeesti ja syntyy ennne aikojaan, lepää ja huilaa ota rauhallisesti... Niimpä niin... Nyt sitten meittii että koskas sitten... toisaalta olo on välillä semmoinen että tää menee yli niin että rytisee ja ei se mihinkään synny. Sitten taas välillä on vaikea ees hengittää kun niin supistaa....

Yhteistyössä