V
vieras
Vieras
Tuntuu ettei välillämme ole ollut rakkautta, eikä välittämistä aikoihin. Ei jakseta olla toistemme seurassa. Ollaan niin erilaisia, tai liian samanlaisia, en osaa sanoa. Ei vaan tulla toimeen toistemme kanssa. Riitoja ja erimielisyyksiä tulee, joten välttelemme niitä tilanteita. Eli ei vaan vietetä aikaa toistemme kanssa enää. Siis toki sen verran ollaan tekemisissä mitä nyt pitää kun kuitenkin asutaan saman katon alla. Mutta yleisesti ottaen, meillä on omat juttumme ja tekemiset. Lapsi on 10-vuotias. Lapsi on nyt kesän ollut lomailemassa mummoloissaan. Joitain päiviä on ollut kotonaan ja juhannus yhdessä ja huomasin ettei tule yhtään mitään.