vaikea olla nyt itseni kanssa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xcxcxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xcxcxc

Vieras
olen naimisissa oleva yhden lapsen äiti ja vaimo mun mies ei ole antanut mulle seksiä puoleen vuoteen ei ole tehnyt mieli, ja päätin tuossa alku vuodesta että lähden hakemaan sitä jostain muualta ja NÄIN tein! mulla on ollut pari viikkoa menkat myöhässä ja tänään kävin hakemassa testin ja se oli positiivinen. tämä mies jonka kanssa olin niin on myös naimisissa ja hän on seurustellut minun kanssa aikoinaan. soitin kyseiselle miehelle ja kerroin asian hänelle ja sanoi tukevansa minua mitä sitten teenkään. miehelle en ole sanonut, en vaan tiedä mitä sanoa!! ja kortsua käytettiin!!!!!!

vastuun minä kyllä kannan se on varma. onko tyhmää jos kerron miehelle tänään että olen pettänyt sitä mutta en kerro vielä raskaudesta? jos korron vähän myöhemmin esi. viikon päästä vai annanko kaikki tulla samaan syssyyn!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
vastuun minä kyllä kannan se on varma. onko tyhmää jos kerron miehelle tänään että olen pettänyt sitä mutta en kerro vielä raskaudesta? jos korron vähän myöhemmin esi. viikon päästä vai annanko kaikki tulla samaan syssyyn!

kaikki samaan syssyyn! Pääset helpommalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:

kaikki samaan syssyyn! Pääset helpommalla.

Juu, ja miehesikin tietää missä mennään ettei tule yllätyksiä aina uudelleen..

tulen kertomaan, mutta miten löydän tämän viesti ketjun? lapsen pitämisestä ei ole tietoa mutta hurjalta abortti kuulostaa. tämä tulevan lapsen isä kertoo vaimolle sitten vasta kun olen päättänyt mitä teen. siis jos päätän pitää lapsen.

tulen kertomaan, mutta miten löydän tämän viesti ketjun?

Laita ketju selaimen kirjainmerkkeihin! En osaa suoraan sanoa miten tapahtuu, kun en tiedä mitä selainta käytät, mutta toivottavasti tiedät mitä tarkoitan.

Alkuperäinen kirjoittaja u know:
ei kannata hätäillä mun mielestä. Kerro miehellesi pettämisestä mut raskaudesta en vielä kertoisi. Sit vasta kun maha lkaa kasvaa ( jos se alkaa..)

Huoh! Ei taida ap pystyä salaamaan kuitenkaan, kumpaakaan vaihtoehtoa. Kehotan kertomaan kaikki seikat samalla kertaa.

ei sun tarvi tätä ketjua muistaa, aloita uusi, selitä alkuun että oot se joka on paksuna pettämisestä.. tai sit kopioi tämä linkki, laita linkki muistioon, varokin ettei miehes sitä huomaa!

Sinuna minä miettisin ensin että aioinko pitää lapsen. Sitten kun tiedän että haluan pitää niin kertoisin ja ottaisin vastaan eron yms. varmana päätöksestäni.

Jos päädyt aborttiin niin tekisin sen ensin ja sitten miettisin tarkoin kertoisinko miehelleni. Jos pystyisin elämään asian/salaisuuden kanssa niin jatkaisin mieheni kanssa kuin ei mitään. Jos taas haluaisin kertoa mutta toivoisin että jäisin miehen kanssa yhteen niin kertoisin pettämisestä, en abortista. Jos taas haluaisin kertoa kaiken niin varustautuisin eroonkin.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Sinuna minä miettisin ensin että aioinko pitää lapsen. Sitten kun tiedän että haluan pitää niin kertoisin ja ottaisin vastaan eron yms. varmana päätöksestäni.

Jos päädyt aborttiin niin tekisin sen ensin ja sitten miettisin tarkoin kertoisinko miehelleni. Jos pystyisin elämään asian/salaisuuden kanssa niin jatkaisin mieheni kanssa kuin ei mitään. Jos taas haluaisin kertoa mutta toivoisin että jäisin miehen kanssa yhteen niin kertoisin pettämisestä, en abortista. Jos taas haluaisin kertoa kaiken niin varustautuisin eroonkin.

Näin taitaisin tehdä minäkin :hug:

Yhteistyössä