W weballergy Vieras 05.03.2008 #3 Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect: Vanha? Click to expand... Noup
W weballergy Vieras 05.03.2008 #6 Alkuperäinen kirjoittaja Pööni: Istuallaan! Click to expand... Ha, ootko kuullu tän ennen? Et tietty :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Pööni: Istuallaan! Click to expand... Ha, ootko kuullu tän ennen? Et tietty :flower:
P Pööni Vieras 05.03.2008 #7 Joo, olin kuullut tuon radiosta, tosin vähän eri muodossa, niin meni mullakin hetki kun mietin mikä se juoni tuossa olikaan Se mun kuulema meni jotenkin näin: "Vanha mies istuu vanhalla tuolilla lukemassa vanhoja presidenttikalluppeja, kuinka vanha mies on?"
Joo, olin kuullut tuon radiosta, tosin vähän eri muodossa, niin meni mullakin hetki kun mietin mikä se juoni tuossa olikaan Se mun kuulema meni jotenkin näin: "Vanha mies istuu vanhalla tuolilla lukemassa vanhoja presidenttikalluppeja, kuinka vanha mies on?"
pienenhetken Aktiivinen jäsen 11.09.2005 17 073 0 36 05.03.2008 #8 en ymmärtäny :ashamed: eiku joo ymmärsin sitteki! se on kato nukkumaanmeno aika