Mitäs sitä vielä teettäisi tuolla isännällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tallu -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tallu -

Aktiivinen jäsen
01.09.2004
31 123
2
36
Ulkohommista siis kyse. Se on jo kaivanut yhden kannon maasta, täyttänyt kannon jättämän kuopan parilla kottikärryllisellä multaa, naulaillut joitain irtiolleita nauloja kiinni ja nyt irrottaa tuota terassin sisimmäistä ovea kesän ajaksi pois... on helpompi ja mukavampi kulkea siitä terassille, kun toinen ovi ei ole haitolla.

Mitähän muuta mä sille vielä keksisin, kun sillä nyt näyttää olevan tekemisvimma päällä :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 15:39 onego kirjoitti:
tekee sulle oma kasvimaa :)

Joo, se oiskin kiva, mutta taitaa tarvita avukseen vähän miesvoimaa väkevämpää... eli joku puutarhajyrsin tms. olisi hyvä olla, eikä semmoista nyt tässä ole. Kasvimaa on kyllä mukana mun vaatimuslistalla :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 15:43 Tallu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 15:39 onego kirjoitti:
tekee sulle oma kasvimaa :)

Joo, se oiskin kiva, mutta taitaa tarvita avukseen vähän miesvoimaa väkevämpää... eli joku puutarhajyrsin tms. olisi hyvä olla, eikä semmoista nyt tässä ole. Kasvimaa on kyllä mukana mun vaatimuslistalla :D

Ei siinä tartte muuta kuin Lapio ja Kuokka!
Itse tein toissa kesänä mökille 5m*4m ja 1½m syvän, aikaa meni mutta valmista tuli, tosin siellä oli sairaan paljon tosi isoja kiviä jonka kanssa meni aikaa saada ne pois sekä puiden juurien kanssa joutu tappelee, mut kuokalla nekin sai pois! no ton mä tein 2-3päivässä B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 15:46 Pyryharakka kirjoitti:
Ruohonleikkaus,kukkapenkin kitkeminen?

Ruoho ei ihan vielä tarvii leikkausta, eikä meillä ole kukkapenkkejäkään - vielä. En laita niitä ennen terassin laajennusta, ja se on tulossa vasta muutaman vuoden kuluessa... siihen saakka hoitelen ruukkupuutarhaani =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 15:48 The Isukki kirjoitti:
Ei siinä tartte muuta kuin Lapio ja Kuokka!
Itse tein toissa kesänä mökille 5m*4m ja 1½m syvän, aikaa meni mutta valmista tuli, tosin siellä oli sairaan paljon tosi isoja kiviä jonka kanssa meni aikaa saada ne pois sekä puiden juurien kanssa joutu tappelee, mut kuokalla nekin sai pois! no ton mä tein 2-3päivässä B)

Ok! Pitääpä sanoa sille sitten, että kyllä se lapiolla ja kuokalla onnistuu sultakin, kun kerta muiltakin :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 15:53 Tianna kirjoitti:
Se vois tehdä kivistä asetelmia eri puolille pihaa.

Hyvä idea.. ne kivet vaan pitäisi hommata ensin :D

Jos mä nyt kuitenkin annan sen huokaista hetken aikaa - onhan sunnuntaikin =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 15:58 vieras kirjoitti:
sunnuntaina??? mä piän aina sunnuntai lekottelupäivänä..niiku varmaan pitäski :flower:

Meillä lekottelupäivä on miten milloinkin, isännällä se taisi olla eilen ja mulla torstaina :)

Yhteistyössä