Vauvakuume nostaa päätään........

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Voi, voi... Olen vannonut kautta kiven ja kannon, että neljättä meille ei tule. Nyt kuitenkin on tullut olo, että mitäs, jos kumminkin... Mutta kohta puoleen on päätös tehtävä, mies on 'jo' 36, enkä minkään siitä paljon jää jälkeen...

:hug: Eipä tuohon osaa muuta sanoa kuin että kannattaa miettiä asia kerran jos toisenkin vielä. Mieti jaksaisitko vielä niitä unettomia öitä, miten kroppasi jaksaisi vielä yhden raskauden, imetys/pulloilu... ja aikaa sen jälkeen!

Itse joudun miettimään nuo aina kerta toisensa jälkeen kun mieleen edes juolahtaa pikku-kakkonen :D

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
:hug: Eipä tuohon osaa muuta sanoa kuin että kannattaa miettiä asia kerran jos toisenkin vielä. Mieti jaksaisitko vielä niitä unettomia öitä, miten kroppasi jaksaisi vielä yhden raskauden, imetys/pulloilu... ja aikaa sen jälkeen!

Itse joudun miettimään nuo aina kerta toisensa jälkeen kun mieleen edes juolahtaa pikku-kakkonen :D

Sitähän tässä on koitettu miettiäkin. Nyt elämä on sen verran helpottanut, lapset jo hieman itsenäisempiä, kun ovat koululaisia. Jaksanko sen rumban jälleen alusta asti? En tiedä...

Yhteistyössä