vaikea iloita raskaudesta, kun puoliso epäilee että ei ole isä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies olisi voinut myös pitää suunsa kiinni ja kestää ihan itsekseen aihedttomat epäilyksensä ja antaa mun nauttia raskaudesta. Varmasti tietää kyllä että netistä saa tilattua geenitestide (sylki) ja ihan itse voinut ne ottaa ja lähettää laboratorioon. Isyyden saa kuitenkin kumottua oikeuden kautta.

Me ei edes asuta yhdessä kun MIES ei halunnut ja mua epäillään pettämisestä!
No väkisinhän tässä tulee sellanen olo, että kyseinen mies etsii vaan tekosyitä tekosyiden perään ja tulee keksimään tulevaisuudessa uusia tekosyitä.

Tällanen olo tulee siis, mutta toisaalta kun ei tiedä mitä hänen mielessä liikkuu...oletteko yrittäneet keskustella miksi hän ei luota?

Miksi antaa miehen, joka ei halua asua yhdessä, naida paljaalla?

Koska en tiennyt sitä silloin, hänhän itse ehdotti alkuun että muutettaisiin hänen luo että varmaan ehtii kesän aikana tarvittavat muutokset tehdä. (Mulla on siis pari teiniä edellisestä liitosta). Ja jotenkin sitten vaan koko ajan siirtyy jostain syystä.

Viimeisin syy oli se että mun pitää eka olla vaki töissä ja maksanut velkani ,joita on miehen omaan velkamäärään nähden ehkä 1/4 osa. Tai jos hänen laina lasketaan niin sitten 1/250 osa siitä mitä hänellä on.

Koska en tiennyt sitä silloin, hänhän itse ehdotti alkuun että muutettaisiin hänen luo että varmaan ehtii kesän aikana tarvittavat muutokset tehdä. (Mulla on siis pari teiniä edellisestä liitosta). Ja jotenkin sitten vaan koko ajan siirtyy jostain syystä.

Viimeisin syy oli se että mun pitää eka olla vaki töissä ja maksanut velkani ,joita on miehen omaan velkamäärään nähden ehkä 1/4 osa. Tai jos hänen laina lasketaan niin sitten 1/250 osa siitä mitä hänellä on.
Aika monta ns. punaista lippua liehumassa miehen yllä, miten kauan sä ajattelit että jaksat näitä uusia ''syitä'' hänen taholta?
Entä jos alat nyt tosissaan ajattelemaan itseäsi ja vauvaasi, kyllä sä pärjäät ja saat tarvittaessa apua. Eihän tollasen ihmisen kanssa kestä psyyke kauaa.

Mies olisi voinut myös pitää suunsa kiinni ja kestää ihan itsekseen aihedttomat epäilyksensä ja antaa mun nauttia raskaudesta. Varmasti tietää kyllä että netistä saa tilattua geenitestide (sylki) ja ihan itse voinut ne ottaa ja lähettää laboratorioon. Isyyden saa kuitenkin kumottua oikeuden kautta.

Me ei edes asuta yhdessä kun MIES ei halunnut ja mua epäillään pettämisestä!
Ei kannata antaa miehen vaikuttaa noin paljon koko raskauteen, ts. yritä nauttia ja unohda äijän jutut. Taidat olla melko nuori.

• Tykkää
Reactions: Echo
Onko se naisen tehtävä korjata miehen luottamuspula?
Sitä saa sitten todistella hamaan hautaan asti joka viikonloppu, kun lähtee tyttöjen kanssa ulos tai vaikka käymään kaupassa.
No onko se miehen tehtävä todistella, jos nainen epäilee pettämisestä? Kirjoittelee palstalle, että mies on poikien reissulla eikä vastaa puhelimeen. Palsta sitten kuorona vastaa, että "jätä se sika". Ehkä kannattaa yrittää ymmärtää sitä, että emme elä täydellisessä maailmassa ja ihmisillä voi olla kaikenlaisia mustasukkaisuuden tunteita ja epäilyksiä ja epävarmuuksia. Syystä tai ilman syytä. Jos heti alkaa sotajalalle ja ottaa kaiken henkilökohtaisena loukkauksena, niin sitten varmaan kannattaa tosiaan jättää se sika ja olla elämättä parisuhteessa. Tai esim. tässä tapauksessa voi teettää sen isyystestin ja jatkaa elämäänsä eteenpäin. Käydä ehkä vielä pienen keskustelun siitä mistä sellainen luottamuspula on tullut ja kuinka sellainen epäily saattaa loukata toista.

No onko se miehen tehtävä todistella, jos nainen epäilee pettämisestä? Kirjoittelee palstalle, että mies on poikien reissulla eikä vastaa puhelimeen. Palsta sitten kuorona vastaa, että "jätä se sika". Ehkä kannattaa yrittää ymmärtää sitä, että emme elä täydellisessä maailmassa ja ihmisillä voi olla kaikenlaisia mustasukkaisuuden tunteita ja epäilyksiä ja epävarmuuksia. Syystä tai ilman syytä. Jos heti alkaa sotajalalle ja ottaa kaiken henkilökohtaisena loukkauksena, niin sitten varmaan kannattaa tosiaan jättää se sika ja olla elämättä parisuhteessa. Tai esim. tässä tapauksessa voi teettää sen isyystestin ja jatkaa elämäänsä eteenpäin. Käydä ehkä vielä pienen keskustelun siitä mistä sellainen luottamuspula on tullut ja kuinka sellainen epäily saattaa loukata toista.
Kaksi eri asiaa. Samoin, jos naisella on luottamuspula, ei se mies sitä korjaa.
Jos kumpikaan epäilee pettämisestä, niin se pettäjä todistaa, ettei ole pettänyt.
Ja toki tuo keskustelu.

Mutta saat toki ottaa sen kaiken henkilökohtaisena loukkauksena ja nalkuttaa sinkkuna hamaan tulevaisuuteen.

Jos sä olet 27v, niin miten sulla voi olla pari teiniä edellisestä liitosta?
Tässä ketjussa on häirikkö.
Niin, jos haluaa järjellistä keskustelua huutelun sijaan, ei kannata kirjoittaa vierailijana. jos rekisteröityminen ei maistu, voi ainakin tilapäisesti pyrkiä käyttämään jotakin nimimerkkiä. Tosin sitäkin voi häirikkö käyttää, mutta silloin häiriköinti paljastuu tahalliseksi.

Yhteistyössä