Vaikea ero ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "darina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"darina"

Vieras
Menin yhteen mieheni kanssa reilu parikymppisenä, suhteen alku oli ihanaa aikaa. Mies oli todella huomaavainen ja hellä. Kun saimme ekan lapsen vajaa kolmikymppisinä suhde muuttui. Selvisi, että mies kävi vieraissa. Kun otin asian esiin, mies alkoi syyttää minua mielenterveysongelmaiseksi. Kävin ihan terapeutillakin, joka vakuutti etten sitä kuitenkaan ole. Mutta kun sinua alistetaan ja nimitellään tarpeeksi pitkään, alkaa juttuihin uskoa itsekin. Olen vihdoinkin kerännyt rohkeuden lähteä ja halu ELÄÄ ja elää omana itsenäisenä ihmisenä on vahva, mutta mies kiristää lapsella. Hän on todella hallitseva luonne. Haluaisin siksi muuttaa toiselle paikkakunnalle, koska pelkään hänen "varjoaan" ja että sama pyrkimys hallita ja puuttua elämääni jatkuu, vaikka eläisimmekin jo omassa erillisessä kodissa erossa miehestä. Valitettavasti (?) huomasin vastikään, että olen raskaana. (Mies on vaatinut seksia vastapalvelukseksi että saan asua samassa asunnossa ja hän ostaa ruokaa jne.) Ajattelin jättää kertomatta miehelle raskaudesta, mitä mieltä olette?

Tiedän, että tarina antaa musta ihan luuseri vaikutelman, mutta olen (tai ainakin olin) ihan fiksu nainen, korkeakoulutettu jos sillä nyt on merkitystä. Olen muuttunut todella paljon, mutta haluan entisen elämäni ja minäni takaisin!

Onko kukaan muu kokenut samaa?

ei ole kokemusta, mutta tee juuri niinkuin tuossa meinaatkin. eli muuta pois ja jos mahdollista kauemmas. mutta muuta pois. ja raskaudesta voit kertoa tai olla kertomatta, sinun lapsesi kuitenkin on! Lähde jo vaikka edes lasten takia! jaksat kyllä ja pystyt!!!! niinkuin itsekin kerroit, olet fiksu nainen. tuollainen mies on hullu narsisti!

Yhteistyössä