tyhmää
Minua ei ole kukaan koskaan sponsannut mistään, mutta en todellakaan haluaisi, että lapseni sairastuisivat tappavaan tautiin. Jos itse voin sitä jotenkin ehkäistä. Ja tuhkarokko tappaa. Ja kurkkumätä tappaa. Eikä tarvitse kulkea Venäjän slummeissa nuo taudit saadakseen. Oma mieheni sai tuhkarokon 80-luvun alussa, aikuisena, ja makasi sairaalassa 2kk. Ystäväni mies oli työmatkalla Lontoossa ja sai kurkkumädän ja joutui teholle.
Suurempi todennäköisyys jäädä auton alle kuin saada vakava rokotuskomplikaatio.
Lapseni ovat saaneet kaikki rokotukset, vanhin on 22v. ja TÄYSIN terve. Nuoremmat lapset samaten ja kuopus ei ole eläissään sairauden takia tarvinnut lääkäriä kertaakaan, on luokkansa priimus ja vielä taiteellisesti lahjakas.
Itse muistan tuhkarokon tosi kurjana tautina, makasin kuumehorteessa muutaman päivän ja koin se aika pelottavana, kun kuulin/näin outoja asioita. Eräs ystäväni sanoo lasten jalostuvan kun sairastavat kaikki rokko-yms. taudit, mutta kyllä ainakin itse olisin tuon jalostumisen voinut jättää väliin.
Suurempi todennäköisyys jäädä auton alle kuin saada vakava rokotuskomplikaatio.
Lapseni ovat saaneet kaikki rokotukset, vanhin on 22v. ja TÄYSIN terve. Nuoremmat lapset samaten ja kuopus ei ole eläissään sairauden takia tarvinnut lääkäriä kertaakaan, on luokkansa priimus ja vielä taiteellisesti lahjakas.
Itse muistan tuhkarokon tosi kurjana tautina, makasin kuumehorteessa muutaman päivän ja koin se aika pelottavana, kun kuulin/näin outoja asioita. Eräs ystäväni sanoo lasten jalostuvan kun sairastavat kaikki rokko-yms. taudit, mutta kyllä ainakin itse olisin tuon jalostumisen voinut jättää väliin.