Vaihtaisitko miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikee sanoa kun itellä ei sellasta tilannetta ole ollut, eikä tule olemaankaan. Ehkä sitä yrittäis ensin keksiä muita keinoja saada lapsi, ennenkuin miestä laittaa vaihtoon. Olishan se aika julmaa sitä miestä kohtaan kuitenkin.

En missään nimessä. Me oltais varmasti adoptoitu. Mulla on niin maailman paras mies, ettei mikään mene sen edelle. Lapset, biologiset tai adoptoidut, ansaitsevat kasvaa perheessä jossa vanhemmilla on hyvä parisuhde. Mä ihan oikeasti uskon etten kykenisi kenenkään muun kanssa näin hyvään suhteeseen.

Jos mies ei saisi lasta, eikä suostuisi siihen, että käytetään luovuttajan spermaa.. Eikä muutenkaan haluaisi lasta, niin uskon että suhde loppuisi jossain vaiheessa, koska minä haluan lapsia.

en todellakaan tiedä mitä tekisin... rakastan kovasti miestäni ja olis vaikeaa kuvitella elämää ilman häntä tai edes olevani jonkun muun miehen kanssa... jos ongelma olis vaan siinä ettei mies voi saada lasta niin adoptoisimme tai siittiöt luovuttajalta... mutta jos se ei miehelle kävis oliskin sitten tosi tosi vaikea tilanne enkä osaa yhtään sanoa mitä siinä tekisin...

En kyllä tiedä. Mukava olisi sanoa, että en tietenkään vaihtaisi, mutten voi oikeasti tietää, koska olemme saaneet suht helposti omia lapsia. Minulla ei ihan kauheaa vauvakuumetta koskaan ollut, mutta en tiedä olisiko tilanne ollut toinen, jos lasta ei olisi alkanut kuulua.

En, koska mulla on jo lapsia. Jos olisi siis mies, jonka kanssa jo seurustelen ja jota rakastan. En kuitenkaan alkaisi suhteeseen jos tietäisin että mies ei halua/saa lapsia koska periaatteessa mäkin kyllä haluan vielä.

Monitahoinen kysymys. Jos mies oisi muuten täydellinen ja ihana, siis se elämäni mies, niin en vaihtaisi. Lapsia voi saada muutenkin, kuin biologisesti, keinot on nykymaailmassa monet. Tosin, jos kyseessä ois se, että mies ei myöskään missään nimessä haluaisi lapsia, niin sitten minun olisi hyvin vaikea hänen kanssaan olla. Itselläni nimittäin on jo lapset ja kyllä niistä pitäisi edes vähän tykätä kumppaninkin. Ja jos mulla ei ois jo lapsia, niin niitä varmasti haluaisin.. Joten siinä tapauksessa kyllä varmaan miehen jättäisin.

Yhteistyössä