Vaihtaisitko naispuolisen ystäväsi kanssa pikkuhousujasi tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Olisitte kaverin kanssa baarissa, ja loppuillasta kaverisi löytäisi jonkun aivan ihanan miehen, jonka luo haluaisi lähteä yöksi. Hän kuitenkin olisi laittanut päälleen karmeimmat, rumimmat, kulahtaneimmat pikkarinsa. Sinulla olisi ihan nätit alkkarit päällä.

Vaihtaisitko kaverisi kanssa alushousuja?

Eikö kaveri vois ottaa vain pikkuhousut pois jalastaan? Niin mä ton ongelman ratkaisisin.

En ikinä lainais alusvaatteitani kenellekään, saati käyttäisi toisen käyttämiä ilman pesua.

Jos kaveri haluaisi välttämättä lainata mun pikkuhousuja niin saisi ne kyllä lainaan. Tai oikeastaan, saisi ne omaksi, ei tarviis palauttaa. Mä kyllä lähtisin baarista sitten ilman pikkareita kotiin.. En laittais toisen käytettyjä jalkaani..

No en vaihtaisi pikkareita
ja jos ravintolasta lähtee tuntemattoman miehen matkaan, niin eiköhän miehellä ole vain se pikkuhousujen sisus mielessä.
Tuskin se mies edes huomaa tai välittää siitä onko mummomainen vai pitsimäinen kuorruke siinä

Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:
Jos kaveri haluaisi välttämättä lainata mun pikkuhousuja niin saisi ne kyllä lainaan. Tai oikeastaan, saisi ne omaksi, ei tarviis palauttaa. Mä kyllä lähtisin baarista sitten ilman pikkareita kotiin.. En laittais toisen käytettyjä jalkaani..

Näin. Mutta ensin yrittäisin suostutella kaveria olemaan ilman kokonaan koska eihän se kuitenkaan kohta niillä näteilläkään pikkareilla mitään tekisi..

Mä käskisin heittämään ne karseat alushousut roskiin ja menemään ilman alushousuja. Tai jos välttämättä haluaisi mun likaiset pikkarini, niin voisin antaa mutta olisin itse ilman.

Yhteistyössä