vaihdoin sitten saunalahden liittymiin :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nytkypylly

Aktiivinen jäsen
15.08.2005
15 444
0
36
eli en yleensä osta mitään puhelimitse, lehtiä tai muitakaan, mutta tulin tänään ohimennen vaihtaneeksi puhelimitse meidän dnat saunalahtiin :D
onko kokemusta kuuluuko hyvin? ainakin kehui se setä :whistle:

mulla ei oo mitään hyvää sanottavaa saunalahdesta. asiakaspalvelu perseestä. jonot pitkiä. asiakaspalvelijat eivät yleensä tiiä mitään, myyvät kytkyjä mutta eivät osaa neuvoa miten vitussa tehdään manuaalinen verkon haku :headwall: laskut milloin missäkin osoitteessa jossa ei oo 10 vuoteen asunu. kun soittaa ja sanoo että lähtee matkoille ja maksaa laskun kuukauden päästä ku tulee, asia on kunnossa mutta kun saavut kotiin perintätoimisto on lähettänyt kivan laskun korkoineen |O

Joo, tykkään nettipalvelusta, mutta muuten asiakaspalvelu aika kehnoa suurimmilta osin, ystävällistä, mutta kaikki tekee vähän eri tavalla eikä oikein tiedä mistään mitään.

+ muistutukset tulee typerästi. esim. jos laskun eräpäivä viimenen päivä ja maksaa sen 5 päivää myöhässä, niin seuraavan kuun alussa tulee ilmotus että liittymä suljetaan 2 viikon kuluessa jos ei laskua makseta, eikä kyseisessä lapussa mainita yhtään mistä laskusta on kyse. + hämäävästi muistutuslapussa on sellanen tulostuspäiväämäärä, että se lasku on oikeasti maksettu kaksi viikkoa ennen kirjeen tulostusta. eli tosi hämärää. sit kun sinne soittaa niin sanovat et joo kaikki kunnossa.

Meillä ollut milloin mikäkin ja Sonera oli ennen paras mutta menivät laittamaan aloitus maksut joten meillä lähti liittymät ja otettiin saunalahden liitymät sekä nettiliittymä ja koskaan ei ole ollut mitään valittamista.Palvelu kyllä ainakin meille pelaa ja netin kautta selvät sävelt muutenkin ja aina ollaan pian vastattu jos kysyy netin kautta jotain.Muutaman kerran olen soittanut ja aina olen päässyt heti läpi.Dna on taas sellainen jota minä en enään ota.

Yhteistyössä