Löytyykös muista talouksista mies joka vaihtaa autoa useammin kuin sukkia...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Tai no jos ei ihan niiin usein, mutta kuitenkin. Ollaan neljä vuotta oltu yhdessä ja tänään pihaan ilmestyi sinä aikana viides auto. Edellisen auton ostaessaan sanoi sen olevan auto jolla jaksaa ainakin pari vuotta ajaa, mutta kuinkas kävikään... ei ehtinyt olla vuottakaan se auto meillä.

Niin ja kaks päivää sitten sanoi mulle ettei varmaan vaihdakaan vielä autoo jos ei kukaan tota nykyistä osta... ja sitten seuraavana päivänä lähetti tekstarin: "ostan varmaan tänään uuden auton" ja kaupat sitten kävi tekemässä seuraavana päivänä eli tänään :whistle:

Onneks sentään vaihtaa autoo eikä naista :D

:wave: Tosin en ole asiasta lainkaan noin onnellinen kuin tuo hymiö antaa ymmärtää.

Luin nyt vasta kunnolla tuon sun aloitukses. Ole onnellinen, että noin vähällä pääset. Meillä mies vaihtaa oikeesti niin useasti autoa, että joskus ihmettelen itsekin töistä tullessani, että ketä meillä kylässä. No, ukkohan se vain. Harrastus se on tuokin. Mutta just tuosta samaisesta syystä, meillä on ja pysyy omat pankkitilit yhä edelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Tai no jos ei ihan niiin usein, mutta kuitenkin. Ollaan neljä vuotta oltu yhdessä ja tänään pihaan ilmestyi sinä aikana viides auto. Edellisen auton ostaessaan sanoi sen olevan auto jolla jaksaa ainakin pari vuotta ajaa, mutta kuinkas kävikään... ei ehtinyt olla vuottakaan se auto meillä.

Niin ja kaks päivää sitten sanoi mulle ettei varmaan vaihdakaan vielä autoo jos ei kukaan tota nykyistä osta... ja sitten seuraavana päivänä lähetti tekstarin: "ostan varmaan tänään uuden auton" ja kaupat sitten kävi tekemässä seuraavana päivänä eli tänään :whistle:

Miksei se ole teidän yhteinen päätös? Vai onko teillä ns. omat rahat?

Täältä löytyy myös autoja vaihtava isäntä. Hitto kun vielä muistai siirtää kaikki lumiharjat, parkkikiekot ja muut vakkarikamat pois niistä autoista, ettei tarvis aina uusia käydä ostamassa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
:wave: Tosin en ole asiasta lainkaan noin onnellinen kuin tuo hymiö antaa ymmärtää.

Mua ei häiritse enää kun mulla on oma auto... mutta se kyllä ärsyttää kun just oppii ajaan sillä edellisellä autolla niin jo on uus auto pihassa. Tänään vielä pihaan ilmestyi niin iso kolho että mä en saa sitä mahtuun varmaan mihinkään parkkiruutuun näillä parkkeeraustaidoilla

Alkuperäinen kirjoittaja auton ostaja nainen:

Miksei se ole teidän yhteinen päätös? Vai onko teillä ns. omat rahat?

Omat rahat ja mulla on oma auto. Tai siis mun käytössä oleva auto jonka mies kyllä on ostanut :D

Mua ei häiritse enää kun mulla on oma auto... mutta se kyllä ärsyttää kun just oppii ajaan sillä edellisellä autolla niin jo on uus auto pihassa. Tänään vielä pihaan ilmestyi niin iso kolho että mä en saa sitä mahtuun varmaan mihinkään parkkiruutuun näillä parkkeeraustaidoilla

Juu, on mullakin oma auto. Itse sen olen ostanut ja maksanut ja sen kuluista myös huolehdin, niin kauan kuin se pelittää :saint:

12v ollaan tunnettu enkä perässä ole pysynyt montako autoa on ollut.Pitäisi vsrmaan joskus miehen kanssa laskea.Itse en välttämättä kaikkia muistaisi.Esim nyt vuoden 2005 alusta meillä on menossa kuudes auto..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
12v ollaan tunnettu enkä perässä ole pysynyt montako autoa on ollut.Pitäisi vsrmaan joskus miehen kanssa laskea.Itse en välttämättä kaikkia muistaisi.Esim nyt vuoden 2005 alusta meillä on menossa kuudes auto..

Muistaakos tolla tahdilla kaupan parkkipaikalla minkänäköiseen autoon pitäis hypätä :D

Muistaakos tolla tahdilla kaupan parkkipaikalla minkänäköiseen autoon pitäis hypätä :D

:laugh: Tuo on oikeasti vielä pientä, jos -05 vuodesta ollut vain 6 autoa. Meillä kun on tuon verran yhdessä vuodessa eikä riitäkään.... kaikki ei edes ehdi käydä miehen nimissä. Itse en muista millään millaisella autolla edes mies milloinkin ajaa. Pääasia on, että tiedän millä itse ajan :kieh:

:laugh: Tuo on oikeasti vielä pientä, jos -05 vuodesta ollut vain 6 autoa. Meillä kun on tuon verran yhdessä vuodessa eikä riitäkään.... kaikki ei edes ehdi käydä miehen nimissä. Itse en muista millään millaisella autolla edes mies milloinkin ajaa. Pääasia on, että tiedän millä itse ajan :kieh:

On se hyvä, että muilla vaihtuu vielä useemmin autot :D

No sen vielä toistaiseksi olen muistanut, mutta kerran vetäsin bensa-autoon naftaa ajatuksissani, minkäs teit kun äsken ajoin tolla ja tunninpäästä toisella ja taas seuraavana päivänä toisella. Onneksi ei ollut suhteet toisinpäin, sitten oliskin jo joutunut tekemään hommia, nyt ei muuta kuin tankki täyteen bensaa ja ajoa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:

No sen vielä toistaiseksi olen muistanut, mutta kerran vetäsin bensa-autoon naftaa ajatuksissani, minkäs teit kun äsken ajoin tolla ja tunninpäästä toisella ja taas seuraavana päivänä toisella. Onneksi ei ollut suhteet toisinpäin, sitten oliskin jo joutunut tekemään hommia, nyt ei muuta kuin tankki täyteen bensaa ja ajoa ;)

Mulle tuottaa ongelman lähinnä se, että oma auto on tavisvaihteilla ja miehen auto on automaatti... omaa sitten sammuttelen liikennevaloihin kun en muista painaa kytkintä jne.

Kyllä vielä olen muistanut :)

Meillä tulee tänä vuonna 5v täyteen seurustelua/kihloissaoloa ja onkohan toi nyt 10 vai 11 auto sinä aikana.. Ollaan kylläkin yhdessä oltu vaihtamassa sitä autoa, vaikka miehestä se on yleensä lähtenyt ensin liikkeelle..

Uskomatonta..Ja kun minä luulin, että tuo mies on ainoa laatuaan.. nyt tosin on jo niin iso velka autoista, et oli jo pakko alkaa uhkailemaan. Vaihtoi auton ihan tuliterään, joten tämän on nyt pysyttävä. Joskus tuntuu vain kuin kieltäis lasta..Raivostuttavaa..