Vaihdettiin miehen kanssa viikoksi rooleja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mulju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mulju

Jäsen
22.03.2006
495
0
16
Mä olin töissä klo 7-14 ja mies oli pojan kanssa kotona.

Lopputulos: mä olin ihan poikki ja mies oli ihan poikki. Töiden jälkeen mä tulin kaupan kautta kotiin ja aloin tehdä ruokaa. Syötiin ja sit ilta meni siivotessa. Mies oli jo pistämässä poikaa päivähoitoon kun ei olis jaksanu sitä kattoa koko viikkoa :D

Oli kyllä ihan mukava olla kotiympyröistä välillä pois ja saada muuta ajateltavaa, mutta en mä ainakaan tän kokeilun myötä vielä edes haikaile kokoaikaiseen työhön.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Siivositko ja teitkö ruuan yksin??
No, katso että ukkos tekee saman sitten töistä tullessaan.
Vai vaihtuko ne roolit oikeesti yhtään mihinkään... :whistle:

Sama kävi mielessä :D
Meillä jos roolit vaihtuis, niin minä olisin töissä vähintään sen 8h enkä tekis yhtään mitään sen jälkeen.Pelaisin x-boxia illan ja nukkumaan kun mies jo nukkuu sikeästi ;)
Tällä hetkellä päivätehtävänäni olisi pelata boxilla myös päivällä kun ei töitä ole, nukkua ensin 12asti,syödä valmista ruokaa ja käydä tallilla autoa remppaamassa.Salille illalla ja kun sieltä tulen niin ehkä joutuisin pienemmän tytön nukuttamaan.
Olisi oikeastaan ihan mielenkiintoista vaihtaa joskus. :saint:

Mutta hyvä että myös ap:n mies huomasi että ei se kotona olo naisella ole laiskottelua koko päivän :flower:

Niin mies ei ole mikään talousihme. Osaa laittaa tiskit koneeseen ja oli siivonnu aamiaisen ja pojan lounaan jälkeen keittiön ja lelut keräilly mut ruoanteko, pyykkäys ym. piti sitten mulla tehdä töiden jälkeen.

Eihän siltä ny voinu enempää vaatia kun rassukka oli niiiiiin väsynyt kun piti poikaa päivä vahtia :laugh:

No ainakin sen se tajus ettei lasten kanssa kotona oleminen ole "vain sohvalla makaamista" tai muuta vastaavaa. Eli olis kyllä varmaan tämmönen kokeilu suositeltavaa muillekin perheille!

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Siis sulla on mies joka tekee teidän perheelle ruuat aina töistä tullessaan. Ja käy sitä ennen kaupassa hakemassa tarvikkeet. Onnea! :D

Okei, ehkä otsikon pitäisi olla: vaihdoimme miehen kanssa rooleja viikoksi, mutta koska mieheni ei siivoa eikä tee ruokaa niin nämä kotityöt kuuluivat poikkeuksellisesti minun työssäkäynti- rooliini...tai jotain tuohon suuntaan
:snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Siis sulla on mies joka tekee teidän perheelle ruuat aina töistä tullessaan. Ja käy sitä ennen kaupassa hakemassa tarvikkeet. Onnea! :D

Okei, ehkä otsikon pitäisi olla: vaihdoimme miehen kanssa rooleja viikoksi, mutta koska mieheni ei siivoa eikä tee ruokaa niin nämä kotityöt kuuluivat poikkeuksellisesti minun työssäkäynti- rooliini...tai jotain tuohon suuntaan
:snotty:

No kyllä, sillä roolit eivät minusta vaihtuneet ollenkaan. :/

Yhteistyössä