Perjantai-illan yhteenotto miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zippana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

Zippana

Vieras
Olen ollut kipeiden lasten kanssa koko viikon kotona ja sisällä kun kuumeisia ei saa ulos viedä. Parina iltana olen pikaisesti käynyt hoitamassa muutamia asioita, kauppakäynti, yms.
Äsken mies tuli töistä kotiin ja oli myöhässä sovitusta tapaamisestaan kavereiden kanssa (joka on sovittu jo viikkoja sitten ja johon minä en nyt päässyt kun jäin kipeiden lasten kanssa kotiin). Halusin pikaisesti käydä ostamassa itelleni jotakin herkkua illaksi. Kun tulin vartin kuluttua takaisin, mies ryntää samalla oven avauksella ulos sanomatta mulle sanaakaan. Huikkaan perään, että tässä olis nää viemiset sinne kyläpaikkaan, ostin valmiiksi. Mies on ihan raivona, että hän on valmiiksi myöhässä, onpa kiva lähteä tällä fiiliksellä illanviettoon ja että mun piti silti lähteä vielä omiani ostelee. Mä sanoin, että saamari sentään, oon koko viikon käköttänyt kotona ja jos mä nyt vartin olin poissa, niin onpa kamalaa.
Tilanne kärjistyi siihen, että mies nakkasi viemiset pitkin pihamaata, minä raivostuin niin, että menin perään hakemaan pussin ja heitin sillä miestä. Hyvä, ettei käsirysyä saatu aikaiseksi.
Onko muilla yhtä mukava perjantai?

Aika tylyä käytöstä :/ Meillä ei olla riidelty ainakaan vielä tälle päivää...muuten kyllä kuulosti tutulta tuo kertomuksesi, niin usein meilläkin riitaa. Mä jos olisin pyörryksissä väsymyksestä joudun yleensä aina hoitaa lapset ja kodin; nyt kylläkin poikkeuksellisesti saan huilata sohvalla. Voimia sulle!!!

Kiitos tsempityksestä.
Mies ei paljoa kavereiden kanssa käy missään, että se ei ole se ongelma.
Kärjistyi vaan tämä oma neljän seinän sisällä nökötys ja hänellä kai se kiire ja stressi ehtimisestä 60 kilometrin päähän. Meillä tällaiset yhteenotot on harvinaisia, ollaan oltu yli 10 vuotta yhdessä, joten pahimmat särmät on hioutuneet.
Mutta kyllä ottaa päähän. Olipa alku viikonlopulle :(

Minusta tuo oli tyypillinen miehinen itsekkyys. Minä Minä ja minun ehtimiseni.
Viis siitä, että toinen on hoitanut koko päivän (ja viikon) sairaita lapsia ja jää kiltisti kotiin niitä hoitamaan, se 15 minuuttia oli koko maailman napa. Semmingin kun mies itse oli myöhässä ensin. Se maailma ei kaadu varttiin. Olisiko voinut soittaa ja sanoa, että myöhästyy lisää puoli tuntia, kun vaimo on ollut koko viikon sisällä lapsia hoitamassa ja sen täytyy tässä välissä päästä käymään kaupassa.
Vain tampio toinen ei olisi ymmärtänyt.

Mutta miehet eivät kykene tuollaiseen päättelyyn.

Ne näkevät vain, että heidän menonsa estyy.

Alkuperäinen kirjoittaja elina9:
Minusta tuo oli tyypillinen miehinen itsekkyys. Minä Minä ja minun ehtimiseni.
Viis siitä, että toinen on hoitanut koko päivän (ja viikon) sairaita lapsia ja jää kiltisti kotiin niitä hoitamaan, se 15 minuuttia oli koko maailman napa. Semmingin kun mies itse oli myöhässä ensin. Se maailma ei kaadu varttiin. Olisiko voinut soittaa ja sanoa, että myöhästyy lisää puoli tuntia, kun vaimo on ollut koko viikon sisällä lapsia hoitamassa ja sen täytyy tässä välissä päästä käymään kaupassa.
Vain tampio toinen ei olisi ymmärtänyt.

Mutta miehet eivät kykene tuollaiseen päättelyyn.

Ne näkevät vain, että heidän menonsa estyy.

Ihanaa, että ymmärrät!
Tän kun saisi vielä rautalangasta vääntäen miehelle kerrottua, niin hyvä tulisi...

Yhteistyössä