Vaiettu totuus: jokaisella terveellä miehellä tekee välillä mieli vieraisiin

• Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
minäkin
Minäkin haluaisin välillä vierasta se ei silti tarkoita sitä että toteuttaisin tai haluaisin toteuttaa haluni. Enkä koe olevani mies, terveydestäkin voi olla montaa mieltä.

"a.p"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24453616:
Mun mies sanoi, ettei se oo ollenkaan noin. Tai ehkä se ei oo palstan mielestä terve, mutta se sanoi, että mä oon niin ihana, että ei sen huvita pettää.
Juuri tämän takia se onkin vaiettu totuus. Kukapa mies sitä suoraan tunnustaisi. :D Ja ehkäpä nyt miehesi onkin täysin sinun pauloissasi, mutta tilanne muuttuu kyllä, kukaan ei hekumoi intohimon lieskoissa koko avioliiton läpi.

[QUOTE="a.p";24453631]Juuri tämän takia se onkin vaiettu totuus. Kukapa mies sitä suoraan tunnustaisi. :D Ja ehkäpä nyt miehesi onkin täysin sinun pauloissasi, mutta tilanne muuttuu kyllä, kukaan ei hekumoi intohimon lieskoissa koko avioliiton läpi.[/QUOTE]

No niinhän sinä luulet. Mutta hei, hyvä, että sinä ainakin tunnet miehesi, hänen perusteella varmaan tiedät nämä vaietut totuudetkin. :)

"a.p"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24453654:
No niinhän sinä luulet. Mutta hei, hyvä, että sinä ainakin tunnet miehesi, hänen perusteella varmaan tiedät nämä vaietut totuudetkin. :)
Hehe, juuri niin. Seitsemän vuoden yhteiselon jälkeen seksielämä on edelleen fantastista - ehkäpä sen takia, että en hirveästi välitä, vaikka hän fantasioisi muistakin. Uskollinenkin on. <3

[QUOTE="a.p";24453663]Hehe, juuri niin. Seitsemän vuoden yhteiselon jälkeen seksielämä on edelleen fantastista - ehkäpä sen takia, että en hirveästi välitä, vaikka hän fantasioisi muistakin. Uskollinenkin on. <3[/QUOTE]

Mutta vähänkö kuitenkin välität?

Yhteistyössä