Vaiettu tabu: miehet naisten seksiuhrina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turbojurpo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27126017:
Täh?! Pitikö tuo juttu ottaa jotenkin tosissaan, vai? Minun mielestäni se on ihan selkeästi kieli poskessa runoiltu ja sellaisena sai ainakin minut pariin kertaan hyvähtämään huvittuneena. :) Rypyt pois otsalta, folks!

Kiva, joku on samaa mieltä kanssani :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27126186:
Onneksi mä oon niin ruma hirviö, ettei kukaan voi mun uhriksi ainakaan joutua :D

Pitää vain näyttää enemmän paljasta pintaa, niin miehet eivät huomaa katsoa kasvoja. :whistle:

Vähän tissiä ja reittä ja mielellään saumasukan ja sukkanauhan yhtymäkohtaa, niin...

:D

[QUOTE="tiit";27126202]Pitää vain näyttää enemmän paljasta pintaa, niin miehet eivät huomaa katsoa kasvoja. :whistle:

Vähän tissiä ja reittä ja mielellään saumasukan ja sukkanauhan yhtymäkohtaa, niin...

:D[/QUOTE]

Kyllä meillä miehillä on niin kauhea kohtalo :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27126186:
Onneksi mä oon niin ruma hirviö, ettei kukaan voi mun uhriksi ainakaan joutua :D

Itseäni myös ulkonäkö suojannee ko. kaltaiselta uhriutumiselta aikasta tehokkaasti. :) (Vaikka itse tietenkin haluankin ajatella niin, että olen liian fiksu höynäytettäväksi... :laugh:)

Sanoisinpa että aikamoista marttyyriviittaa vetää äijä päällensä.

Puutteellisesti kasvatettu vain. Kirjoittajan vanhemmat olisi pitänyt varoittaa katalista naisista jo pienestä pitäen niin ei tulisi yllätyksenä.

On vanhempien tehtävä opettaa pojille miten elariloukusta vältytään. Tätä ei opeteta kouluissa ja kantapään kautta sitä oppia ei pidä lähteä hakemaan.

Kyllä saa kyyneltä silmäkulmasta pyyhkiä, kun lukee tällaisia järkyttäviä tositarinoita:

"Nuoremmat naiset pistävät jo yhden perheen menot maksaneet miehet uuteen maksukierteeseen. Atte kertoo turhautuneena: ”Kyllä se otti koville, jouduin taas painamaan ylitöitä ja tekemään kovaa tiliä, kun nuorempi vaimo vietti kahden lapsen kanssa kuusi vuotta kotona. Ensin toisen lapsen kanssa kolme vuotta, ja sitten taas toisen lapsen. Ja minä raadoin ja maksoin. Jo toisen kerran”."

Kauheaan elämäntilanteeseen oli mies joutunut ja aivan omaa syyttään!

Aika humaanit nuo siveyssilmälasit, koska ne haittaavat vain kantajansa elämää. Toista on vaatia naisia pukeutumaan säkkeihin, etteivät he vain saisi vipinää heitä toljottavien miesten säkkeihin.

Ehdin jo taputtaa pieniä karvaisia käsiäni, että joku on ottanut asiakseen kirjoittaa oikeasta tabusta, nimittäin oikeasti seksuaalisesti hyväksikäytetyistä miehistä, mutta tämä olikin taas tätä laasaslais-henkistä, misogynististä nillitystä.

Pikku vinkki kaikille: kannattaa järjestää elämänsä ja nuppinsa niin, että on saanut tarpeeksi seksuaalisia kokemuksia ennen vakiintumista, jottei yksi hyvinmuotoutunut ja aulis kroppa romahduta koko korttitaloa. Luulisi nykymiehen olevan sen verran perillä psykologiasta ja biologiasta, että ymmärtäisi olla perustamatta perhettä jokaisen ihan kivan tissiparin kanssa, vaikka niille maitorauhasille onkin varmaan pehmeää ja turvallista painaa pää, kun ahistaa. Puolisonvalinnassa pätevät aivan eri kriteerit kuin panetuksessa, mikä jokaisen täysivaltaisen aikuisen tulisi tajuta.

Yhteistyössä