vahvaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamitai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamitai

Jäsen
20.04.2006
48
0
6
Päätin just ruveta vahvaksi. Jos mies ei halua hoitaa lapsia muuta kuin käskystä eikä usein niinkään, niin olkoon hoitamatta. Minä pärjään yksinkin. Eläköön omaa elämäänsä vaikka saman katon alla asutaankin. Minäkin pärjään kyllä itsekseni. Pitää vaan asennoitua silleen ettei edes odota toiselta apua niin ei tarvi aina pettyä.

Niin eikö miehesi halunnut lasta vai miksi ei halua osallistua oman lapsen hoitoon? Onko sitä mieltä että se on akkojen hommia? voi kun te naiset etukäteen miettisitte kelle niitä lapsukaisia teette niin ei tulisi näitä pettymyksiä. Miehen suhtautuminen lapsiin kun on kuitenkin nähtävissä jo ennen oman lapsen tekoa.

Ei kyllä kuulosta hyvältä, jos nainen viedään niin tiukille, että on pakotettu elämään ns. omaa elämää, vaikka asuukin saman katon alla miehen kanssa.

Mun mielestä, kun yhdessä ollaan:

-jaetaan ilot
- jaetaan surut
-jaetaan vastuu lapsen hyvinvoinnista ja hoidosta
-jaetaan kotityöt
- kummallekin omaa aikaa tasapuolisesti

Kun kaikilla osapuolilla kaikissa liitoissa olisi nämä PERUSASIAT JA OIKEUDET selvänä, riideltäisiin ja kinattaisiin niin paljon vähemmän!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2006 klo 18:47 Kukka kirjoitti:
Ei kyllä kuulosta hyvältä, jos nainen viedään niin tiukille, että on pakotettu elämään ns. omaa elämää, vaikka asuukin saman katon alla miehen kanssa.

Mun mielestä, kun yhdessä ollaan:

-jaetaan ilot
- jaetaan surut
-jaetaan vastuu lapsen hyvinvoinnista ja hoidosta
-jaetaan kotityöt
- kummallekin omaa aikaa tasapuolisesti

Kun kaikilla osapuolilla kaikissa liitoissa olisi nämä PERUSASIAT JA OIKEUDET selvänä, riideltäisiin ja kinattaisiin niin paljon vähemmän!!

ASIAA

Yhteistyössä