vähän nolo kyssäri seksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuttura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuttura

Vieras
en ole ikinä itse saanut orgasmia en yksin enkä yhdessä
´nyt kuitenkin olen aikani harjotellut teko pippelillä=) ja vihdoin on alkanu homma luisumaan

eli onko mulla vielä mahdollisuuksia että joskus vielä tuon rakkaimpanikin kanssa onnistuisi???

kun harrastamme seksiä niin saan kuitenkin jokin sortin mielihyvän saan vaikka orgasmia ei tule

=) =)
itseasiassa olen ihan täpinöissäni sillä tää ihan hiljattain opittu juttu ja sen jälkeen en oo tuon ukon kanssa hommaillu yrittäjä kun on eikä ikinä kotona.
eli jännittää vähän miten kä meidän "ensimmäisen" kerran
yhdessä oltu 8 vuotta niin onhan tää vähän noloo ja kun vauhtia seksiin muutenkin koitettu saada elokuvin,asuin ja välinein

Alkuperäinen kirjoittaja tohtori:
jatka vaan samaan malliin teko pippelillä, sillä onnistuu paremmin! todennäköisesti et tule saamaan orkkua oikealla peeniksellä koskaan ikinä!

kivasti asian kerroit =) mut en mä sitä teko juttuakaan unohda vaikka alkuun päässyt =)
tuskimpa olen ainut joka ei miehen kanssa saanut orgasmia mutta oli se kiva kokea. ehkä vaan todella paljon harjoittelua

aika harva nainen saa orgasmia pelkässä "yhdynnässä", ootko kokeillu samalla sormeilla klitorista? mä sain tolla tavalla ku vähän aikaa aluksi harjoteltiin, tsemppiä :P

Alkuperäinen kirjoittaja kaisu:
aika harva nainen saa orgasmia pelkässä "yhdynnässä", ootko kokeillu samalla sormeilla klitorista? mä sain tolla tavalla ku vähän aikaa aluksi harjoteltiin, tsemppiä :P

en oo =( tai en kehdannut ukon nähden =(
mutta pitää kyllä rohkasta ja koittaa. mies ite kyllä on saman aikaisesti

Minäkään en ole saanut orgasmia yhdynnässä, mutta se rakastelu tuntuu silti hyvältä ja meitä naisia on paljon, jotka saavat orkun vain esim. klitorista hyväilemällä. Sitä on tutkittu, mutta ei siihen mitään selvää syytä kai ole. Pääasia, että jotenkin pystyy laukeamaan, vaikka onhan heitäkin, jotka eivät koskaan saa kokea orgasmia, valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Et ole ainoa:
Minäkään en ole saanut orgasmia yhdynnässä, mutta se rakastelu tuntuu silti hyvältä ja meitä naisia on paljon, jotka saavat orkun vain esim. klitorista hyväilemällä. Sitä on tutkittu, mutta ei siihen mitään selvää syytä kai ole. Pääasia, että jotenkin pystyy laukeamaan, vaikka onhan heitäkin, jotka eivät koskaan saa kokea orgasmia, valitettavasti.

kirjoitit paljon asiaa. tämä on kyllä niin totta!! =)
mullakin on tuo rakastelu ollut että siitä on tullut hyvä olo ja periaatteessa "tyytytys" vaikka orgasmia ei ole tullutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kaukosäädin:
Onko sulla mitään fantasiaa. Auttaa varmaan, kun ajattelee sellaista tai katsoo jotain sexileffaa samalla tai molempia.

ei taira olla =) toisin noita elokuvia tykkään kyllä kattella =) ja niitäkin on katsottu yksin ja yhdessä