Vähän ärsyttävää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poikasen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poikasen äiti

Vieras
Veljellä on meidän poikaa 1v6kk vanhempi poika ja veljen vaimo ostaa pojalle Meandin, Småfolkin, Po.pin yms hienoja vaatteita. Kun vaatteet tulee pieniksi niin ne on suoraan sopivia meidän pojalle. Sit kun veljen vaimo kysyy että tarvitaanko vaatetta ja sanoin joo niin saatiin vaan kassillinen Tutan, H&M:n ja Lindexin vaatteita, ok oli nekin ihan kivoja mutta näin sit että veljen vaimo myy huutiksessa kaikki noi merkkivaatteet. Kyllä nyt sukulaisille pitäis antaa kaikki!!! Hemmetin ämmä, hiukan mua ärsyttää!

Alkuperäinen kirjoittaja kitsas:
Ja miks pitäis saada ilman edes sukulaisilta? Ootkos kysynyt, että myiskö se sulle ne vaatteet???

Todellakaan en ala maksamaan omille sukulaisille, ovat melkein kun perhettä. Kehtaavat tänne tulla kahville ja myyvät vaatteet vaikka tietäisi että meilläkin ois tarvetta!!! Pitäis varmaan niittenkin sit maksaa kahvista ja keksistä jos mun pitäis maksaa vaatteista!

niin lukee että kuuluu antaa sukulaisille?
Voithan kysyä saatko ostaa ne, kallitahan ne on hänellekkin ollut, ei kuulu ilmaseksi jakaa jos ei halua.
Kiittämättömyys kyllä huipussaa jos kuitenkin antaa sulle vaatteita ilmaiseksi =O
Jos noin ärsyttää miksi et sitten osta ite ja jakele ilmaseksi eteenpäin?

No suoraan sanottuna, vittuako se sulle kuuluu, mitä veljen vaimo tekee itse ostamillaan pienillä vaatteilla.
Hyviin tapoihinhan se tietysti kuuluisi antaa ne teille, mutta hän on päättänyt ne myydä ja saada kenties hiukan lisää rahaa itselleen ja perheelleen. En ymmärrä miten se jaksaa nyppiä jos sait "vaan" tutan henkan&maukan vaatteita.

Sano vaikka ens kerralla suoraan "et annappas ne uudet hienot vaatteet sitten meille, ei tarvi kuvata huutonettiä varten!"

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja miks pitäis saada ilman edes sukulaisilta? Ootkos kysynyt, että myiskö se sulle ne vaatteet???

Todellakaan en ala maksamaan omille sukulaisille, ovat melkein kun perhettä. Kehtaavat tänne tulla kahville ja myyvät vaatteet vaikka tietäisi että meilläkin ois tarvetta!!! Pitäis varmaan niittenkin sit maksaa kahvista ja keksistä jos mun pitäis maksaa vaatteista!

Oletko muistanut maksaa heillä kahvista? Voisiko olla että arvelee kahvittelevansa teillä vastavuoroisuusperiaatteella? :)

Kyllä mun mielestä sais antaa kaikki ne vaatteet teille, noin läheistä sukua kuitenkin olette. Kosta niin että puet aina lapselle jotain muuta kuin tolta ämmältä saatuja vaatteita kun näette. Osta vaikka huutonetistä kasa merkkivaatteita, siellä niitä todellakin pilkkahinnoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kannattaa ovimaksukin ottaa ja samalla narikkamaksu,jos takin naulaan heittävät.
Ja lähtiessä tietysti ropposet käteen kuin portsarille.

jospa just siks myy kalliimmat vaatteet, kun tietää ettet oo valmis maksamaan niistä mitään.
Kyllä mäkin annan likkakaverilleni vaatteita ja paljon, mutta todellakin myyn ne kalliimmat ja paremmat, kun tiedän että hän on niistä kiitollinen, muttei pysty maksamaan. Enkä tarkota että paskaa kantasin hänellekkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
"joo meillä on tää vitosen sisäänpääsy ja narikka on sit 2?" "pelkkä kahvi olis 1,50, jos haluat noita pullia niin pullakahvit saat 2,50 euroon.." kokeile toki... :D

Vessan ovi aukeaa eurolla,vesilasi irtoaa myös eurolla tai jos ei halua ihan kiskurihintaa niin 0,50?.
Tee tai mehu euron jne jne.
sahan tuosta pikkusen summan kivasti.

Noi kahvimaksut ym ihan hölmöjä juttuja. Oikeesti, kyllä veren pitäis olla vettä sakeampaa ja sen verran omien puolella että kaikki vaatteet pysyis perhepiirissä koska niille tarvetta on. Sanois vaikka sitten että ottaa ne takaisin kun te ette enää tarvi ja myis sitten.

Yhteistyössä