Vähähiilarisen laiharin hehkutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja otoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

otoh

Jäsen
10.04.2008
73
0
6
Pakko hehkuttaa, kun tää on niin hyvä. Onneksi tykkään "rehuista" yms. niin uunissa, paistettuna, salaateissa... Lihaa en edelleenkään syö kovin paljoa. Herkkuna on marjarahka makeutettuna Canderelilla. Painoindeksini on nyt 24, mutta haluan silti vielä pois nuo pienet jenkkakahvat :saint: . Millään painonvartijoiden systeemillä en saanut painoani heilahtamaan. Laihdutin jo kerran parempiin lukemiin samalla tavalla, mutta sitten vanha mässy-minä taas otti ylivallan. Selkärankani on kuin ankeriaalla :| . Nyt on lähtenyt alle kahdessa viikossa 1,4kg ja nopeampaa ei saisikaan lähteä. Turvotus on pois myös tällä "kuurilla". Pidän edelleen lauantaisin mässypäivän, jolloin syön mitä käsi vaan löytää...

Kerrotko jonkun esimerkin päivän syömisistä? :wave:

Oon lueskellu aiheesta, mutta itse kaipaisin "tasan tarkkaan listaa mitä saa syödä päivässä", jotta onnistuisin. Vrt: Nutrilett....paketissa kaikki tarvittava valmiina.
=)

Esim aamulla hapankorppu oikealla kasvirasvamargariinilla (rasvaa 80%). Päällä juustoa tai leikkelettä, kurkkua tai paprikaa. Munakkaat eri variaatioin ovat usein päiväruoka. Iltaruuaksi syön mitä muukin perhe, mutta korvaan kasviksilla perunan/riisin/pastan. Herkkurahkassa on marjoja, maitorahkaa, vatkattua kermaa ja makeutena Canderel :p . Iltapalaksi dippaan kasviksia majoneesiin tai johonkin muuhun kastikkeeseen, missä on paljon esim. rypsiöljyä. Eli lyhyesti syön kaikkea missä hiilareiden osuus ei ole korkea. Fineli (Googleta) on hyvä paikka tarkistaa esim. kasvisten hiilaripitoisuudet, koska niissä on eroja. En noudata koulukantaa mitenkään pikkutarkasti, koska näköjään tälläkin pärjää. Tulen kyllä palaamaan "tavalliseen" syömiseen kun tavoitepaino on saavutettu (ilman "huvisyömistä"...) :whistle:

Hei tässä on hyvä linkki!!! Kannattaa lukasta, http://www.hyvinvointiohjausta.com/artikkeli.php?id=14 Ei ole mielestäni minkään mainos (vaikka ainahan niitä sivujen laidoissa vilkkuu) Mutta asiaa, jonka tieto voi auttaa :o)

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä