Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2006 klo 20:35 iines kirjoitti:Ajattelin kokeilla vähähiilarista dieettiä ekaa kertaa elämässäni ja olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia. Miten aloittaa, onko ollut vaikeeta noudattaa, hyviä/huonoja puolia?Paljonko on paino tippunut ja missä ajassa?
Kiitokset etukäteen!
Alkuperäinen kirjoittaja 10.06.2006 klo 11:59 PorkkAnainen kirjoitti:Mitä saa syödä kun on vähähiilaridietillä? Kertokaa kuin 3 vuotiaalle..![]()
Kiinnostunut olen koska nyt todellakin jumitan painoni kanssa ja jotain täytyy saada aikaseksi.
Kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.06.2006 klo 17:22 karppari kirjoitti:Vannon vähähiilarisen nimeen.
Oloni on mahtava, suoli toimii paremmin, kuin koskaan ja vielä kaupan päälle kilot karisevat. Siis suosittelen!
Alkuperäinen kirjoittaja 25.06.2006 klo 01:04 hupsis kirjoitti:Muistan kyseisen lääkärin ihmetelleen joskus vuosia sitten eräässä lehden haastattelussa kuinka ihmiset syövät isoja pihviä kun ruokalusikallisesta saa päivän proteeniannoksen joten täysin huuhaa ukko.
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2006 klo 16:34 hupsis kirjoitti:Mihin on kadonnut ihmisiltä terve järki kun ei oasata itse muuttaa ruokatottumuksia ???
Itse en ole ikinä tarvinnut painonvartijoita enkä sortunut mihinkään huuhaa dietteihin.
Paino on pudonnut syömällä vähemmän ja liikkumalla.Jos olen joskus ahminut liikaa olen sitten vastaavasti vähentänyt syömistä