väsynyt tietämättömyyteen...

Miehellä on 7 vuotias tyttö ja periaatteessa vuoroviikko systeemissä. Paitsi että käytännössä miten sattuu... eli viikko ja viikko systeemi ei kuulema toimi, syystä että työmenoja molemminpuolin. No... itse koen ongelmaksi sen, etten tiedä milloin tyttö meillä on. Onko tänään kun tulen töistä vai huomenna, vai ensi viikolla....
Minusta olisi hyvä jos vaikka tietäisimme pari viikkoa eteenpäin koska tyttö on äidillä, koska meillä.... ja kai se nyt olisi lapsenkin etu...???

Olen itseasiassa aika väsynyt tähän systeemiin.... Miehelle olen pari kertaa sanonut asiasta, ja hän on käsittänyt sen omalla tavallaan.. ja vastannut onko sillä nyt väliä onko tyttö kotona vai ei.. hänhän asuu täällä (kirjoilla siis meillä)....
 
Meillä oli aikoinaan vähän samantapainen tilanne. Lapset eivät tosin olleet meillä kirjoilla, eikä kyse ollut vuoroviikkosysteemistä. Mutta minä en juuri koskaan tiennyt, milloin lapset ovat tulossa. Mieheni vain saattoi apteekkireissulla lähteäkin hakemaan lapsia meille, vaikka mitään puhetta ei etukäteen ollut. Ja tätä tapahtui usein. Eikä kyse ole siitä, etteivät lapset olisi olleet tervetulleita, mutta minuakin juuri tuo tietämättömyys alkoi ärsyttää.
Yhtä lailla, kun sinun kuuluu ymmärtää, että kyse on miehesi lapsesta, MIEHESI kuuluisi ymmärtää, että kyse on sinunkin kodistasi, ja lapsesta, joka ei ole sinun.
 
ei ymmärrä
Kyllähän isäkin saa lapsiaan tavata.
Jos lapset päästää isänsä kotiin hän saa tulla.
Ei se tapaa äitiään vaan lapsiaan.
Miten selitätte että isä on oventakana ja
ette suostu abvaamaan vaikka lapsi haluaa nähdä.
Mielestäni sellainen on julmaa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 09:34 ei ymmärrä kirjoitti:
Kyllähän isäkin saa lapsiaan tavata.
Jos lapset päästää isänsä kotiin hän saa tulla.
Ei se tapaa äitiään vaan lapsiaan.
Miten selitätte että isä on oventakana ja
ette suostu abvaamaan vaikka lapsi haluaa nähdä.
Mielestäni sellainen on julmaa
nyt en ymmärrä tuota ollenkaan???? kuka on oven takana odottanut? ja kuka kieltänyt tapaamasta? sinunko lapsestasi puhut?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 09:34 ei ymmärrä kirjoitti:
Kyllähän isäkin saa lapsiaan tavata.
Jos lapset päästää isänsä kotiin hän saa tulla.
Ei se tapaa äitiään vaan lapsiaan.
Miten selitätte että isä on oventakana ja
ette suostu abvaamaan vaikka lapsi haluaa nähdä.
Mielestäni sellainen on julmaa

???
 
en ymmärrä minäkään
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 09:34 ei ymmärrä kirjoitti:
Kyllähän isäkin saa lapsiaan tavata.
Jos lapset päästää isänsä kotiin hän saa tulla.
Ei se tapaa äitiään vaan lapsiaan.
Miten selitätte että isä on oventakana ja
ette suostu abvaamaan vaikka lapsi haluaa nähdä.
Mielestäni sellainen on julmaa
En minäkään ymmärrä tätä kommenttia.
Eihän tässä siitä ole kyse, etteiko isä haluaisi lasta tavata, etteikö äiti anna tavata eikä kyse ole siitäkään, etteikö äitipuoli hyväksyisi lasta ja tapaamisia.
Kyse on siitä, että tapaamiset ja olemiset säännöllistyy on kaikkien etu. Lapsen varsinkin.
En minkään haluaisi etten tetäisi milloin lapset tulee ja milloin ei milloin ovat ja milloin eivät ole....
 
julmia
Juuri tästä, että asioista sovitaan aina selkäni takana, eli mies ja exä ovat niin "joustavia" että lapsen tulosta voidaan sopia suitsait minulta kysymättä. Mies vetoaa siihen, että saanhan minäkin päättää; siis valita, olenko heidän kanssaan vai yksin. Ei ole kyse siitä, ettenkö sallisi heidän tavata, mutta onhan tämä minunkin elämäni!!!vai???
 
uusperheilyn alkupuolella meillä oli just tuota että mies ja exä sopivat ylim.vierailuista ym,ja olihan se kätevää kun minä hoidin omalla vapaavkollani työstä..mutta sitten alkoi se kun en halunnut/pystynyt hoitamaan, olin ilkee lapsenvihaaja, joka halusi estää lapsen ja isän tapaasia, jo silloin kysyyn että haloo, minustako nekin vain on kiinni, että miten mahdoolistunut kun minä en ollut vielä kuvioissa mahdollistamassa tätä..no enhän minä olisi saanut sopia menoja tai ylim.työvuoroja tosta vaan, heh heh, juu että siis mies ja exä saivat sopia keskenään lapsen tulosta, ja vielä niin että minä hoidan..
tämä asia on kyllä jo historiaa ja selvitetty, ja toinen kapula tuli, kun miehen exä ilmoitti että minä en saa kasvattaa en komentaa enkä puuttua,se on VANHEMPIEN tehtävä..nooh, minäkin ilmoitin exälle että asia selvä,kunnioitan toivetta, mutta minä en näillä eväillä katso voivani hoitaa poikaa ja sehän onkin kyllä VANHEMPIEN tehtävä.. :D

karikkoa on ollut,mutta en ruvennut kynnysmatoksi, ja sanonkin että samanlailla kun sillä biovanhemmalla on oikeus sanoa että on väsynyt,sama oikeus on meillä äitipuolilla!!
 

Yhteistyössä