K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Häh? Kuvitteletko sä, että oon kiukkuinen kun leikin kaltaistesi tyhmyyden ja pikkusieluusuuden kustannuksella? :D En ole, mä nautin elämästäni :)
Vai kaltaisteni kanssa? Sä et tiedä minusta mitään, mutta mä tiedän sinusta paljon sun teksties perusteella. Itsekäs, tekopyhä, ilkeä olet ja onneksi sua on vain yksi. Ne sun housukuva ja muut raivot ei hirveesti leikiltä tuntuneet, kun terrorisoit viikko tolkulla omaa pettymystäs monella palstalla.
 
vierailija
Vai kaltaisteni kanssa? Sä et tiedä minusta mitään, mutta mä tiedän sinusta paljon sun teksties perusteella. Itsekäs, tekopyhä, ilkeä olet ja onneksi sua on vain yksi. Ne sun housukuva ja muut raivot ei hirveesti leikiltä tuntuneet, kun terrorisoit viikko tolkulla omaa pettymystäs monella palstalla.
En oo. Oon ollut välillä vain loukkaantunut asioista ja antanut sen näkyä. Kyse ei todellakaan ole ilkeydestä ketään kohtaan.
 
vierailija
Luulen, että se vaan olis ollut D:lle jotenkin kiusallista mennä yksin, jos ei ihan niin läheinen ole kuitenkaan, ehkä ajateltu S naisena myös Vitalle seuraksi
Ei kai sitä S:ää Vitan takia sinne tarvittu, Vitahan on ollut jo kauan Joksujen mukana. Enkä usko tuohonkaan että D:lle olisi ollut mitenkään kiusallista mennä itsekseenkään, ilmeisesti viettivät kuitenkin jo Lontoossa paljon aikaa yhdessä. Mutta hyvä että perustelit, se on kiinnostavampaa keskustelua, kuin että vaan sanotaan väitteitä perustelematta niitä. Mulla ei ole siihen oikein kantaa, oliko S mukana vai ei, ehkä ajattelen että jos oli, niin ei välttämättä yhtä kauan kuin D, koska niin harva sanoi nähneensä hänet ja niistäkään ei tiedä kuinka varmoja ne havainnot oli
 
vierailija
Joo randomisti johdomukaiseati tykkäämättä kaikesta Kärtsään liittyvästä. Ammatillisesta kiitollisuudesta (mitä K tehny promoamista niiden eteen) laitto väkinäisen tykkäyksen Böle mainokseen.
Tää on taas tätä. Sanotaan pyrkyriksi jos tykkäilee tai muuten nostaa esiin K:ta somessa, mutta jos ei tuo, niin sekään ei oo hyvä. Ja tykkäämättä jättäminen on muka johdonmukaista, vaikka tämän vuoden puolella on tykkäillyt ja stooreissakin hehkuttanut. Sitten kun taas laittaa tykkäyksen, niin sekin on vääränlainen.
 

Yhteistyössä