Katsos kun hän ei ole tainnut saavuttaa elämässään mitään muuta sen yo-lakin jälkeen.Sun mielestä ylioppilaslakilla on vielä tänäkin päivänä suurikin arvo?
Mee Aito jo vttuun. Sua ei kaivata millään palstalla. Mene Böleen se vtun hattu päässäs elvistelemään, kun noin ahdistaa.Sit olisin ymmärtänyt, jos K ois ollut kuvassa amislakki päässään as he should.
Niin on tammikuussa ja tämähän on varmaan vanhoista ketjuista helppo tarkastaa, kun selaa niitä, se grillimies oli marras tai joulukuuEihän alkanut vaan tammikuussa kuten muutkin joksut.
En kaipaakaan elämäni mitään saavuttamisia. Nautin elämästä sellaisena kuin se on. Kaikki mitä mulla on, olen saanut lahjana / perintönä. Ja sitähän siis riittää.Katsos kun hän ei ole tainnut saavuttaa elämässään mitään muuta sen yo-lakin jälkeen.
Niin muiden tienaamilla rahoilla elvistelet. Sä et ole sen parempi kuin joku sossupummi.En kaipaakaan elämäni mitään saavuttamisia. Nautin elämästä sellaisena kuin se on. Kaikki mitä mulla on, olen saanut lahjana / perintönä. Ja sitähän siis riittää.
Eihän Böle ole 1.5.Mee Aito jo vttuun. Sua ei kaivata millään palstalla. Mene Böleen se vtun hattu päässäs elvistelemään, kun noin ahdistaa.
Nautit elämästä? Raadat puolet päivästä jossain aspavuorotyössä ja raivoat toisen puolikkaan anonyymipalstalla jossa kukaan ei pidä sinusta. Anna mennä vaan.En kaipaakaan elämäni mitään saavuttamisia. Nautin elämästä sellaisena kuin se on. Kaikki mitä mulla on, olen saanut lahjana / perintönä. Ja sitähän siis riittää.
Lol sun elämä tuntuukin oikein laadukkaalta, kun lukee sun tekstejä palstoilla. Hiekat vaginassa jatkuvasti.En kaipaakaan elämäni mitään saavuttamisia. Nautin elämästä sellaisena kuin se on. Kaikki mitä mulla on, olen saanut lahjana / perintönä. Ja sitähän siis riittää.
1900-luvun alussa tienasi mm. vuokranantajana tämä henkilö ison osan. Ei ollut häneltä pois.Niin muiden tienaamilla rahoilla elvistelet. Sä et ole sen parempi kuin joku sossupummi.
Tässä ei nyt ollutkaan puhe rahasta vaan henkisestä pääomasta.En kaipaakaan elämäni mitään saavuttamisia. Nautin elämästä sellaisena kuin se on. Kaikki mitä mulla on, olen saanut lahjana / perintönä. Ja sitähän siis riittää.
Häh? Kuvitteletko sä, että oon kiukkuinen kun leikin kaltaistesi tyhmyyden ja pikkusieluusuuden kustannuksella? En ole, mä nautin elämästäniLol sun elämä tuntuukin oikein laadukkaalta, kun lukee sun tekstejä palstoilla. Hiekat vaginassa jatkuvasti.
Oon onnellinen näin, se riittää minulle.Tässä ei nyt ollutkaan puhe rahasta vaan henkisestä pääomasta.
Vai kaltaisteni kanssa? Sä et tiedä minusta mitään, mutta mä tiedän sinusta paljon sun teksties perusteella. Itsekäs, tekopyhä, ilkeä olet ja onneksi sua on vain yksi. Ne sun housukuva ja muut raivot ei hirveesti leikiltä tuntuneet, kun terrorisoit viikko tolkulla omaa pettymystäs monella palstalla.Häh? Kuvitteletko sä, että oon kiukkuinen kun leikin kaltaistesi tyhmyyden ja pikkusieluusuuden kustannuksella? En ole, mä nautin elämästäni
En oo. Oon ollut välillä vain loukkaantunut asioista ja antanut sen näkyä. Kyse ei todellakaan ole ilkeydestä ketään kohtaan.Vai kaltaisteni kanssa? Sä et tiedä minusta mitään, mutta mä tiedän sinusta paljon sun teksties perusteella. Itsekäs, tekopyhä, ilkeä olet ja onneksi sua on vain yksi. Ne sun housukuva ja muut raivot ei hirveesti leikiltä tuntuneet, kun terrorisoit viikko tolkulla omaa pettymystäs monella palstalla.
No en suoraan sanottuna ihmettele, ettei tykkäile jonkun Häärijän postauksista tai kaikista Kärtsänkään.B tykännyt taas Rosen uusimmasta postauksesta. Eipä ole Dn, Kn, Härtsän tai JCn tämänpäiväisistä. Kyllä se Rose kiinnostaa joko itsensä tai Sadien takia.
Ameriikan tytöt selvästi kiinnostaa Bojania. JC n postaus tullut aika lailla samoihin aikoihin kuin Rosen mutta sitä ei ole B huomannut.B tykännyt taas Rosen uusimmasta postauksesta. Eipä ole Dn, Kn, Härtsän tai JCn tämänpäiväisistä. Kyllä se Rose kiinnostaa joko itsensä tai Sadien takia.
Niinkuin muistetaan nämä tykkäykset eivät kerro mitään, B taitaa olla sellainen joka aika randomisti tykkää milloin mistäkinB tykännyt taas Rosen uusimmasta postauksesta. Eipä ole Dn, Kn, Härtsän tai JCn tämänpäiväisistä. Kyllä se Rose kiinnostaa joko itsensä tai Sadien takia.
Ei kai sitä S:ää Vitan takia sinne tarvittu, Vitahan on ollut jo kauan Joksujen mukana. Enkä usko tuohonkaan että D:lle olisi ollut mitenkään kiusallista mennä itsekseenkään, ilmeisesti viettivät kuitenkin jo Lontoossa paljon aikaa yhdessä. Mutta hyvä että perustelit, se on kiinnostavampaa keskustelua, kuin että vaan sanotaan väitteitä perustelematta niitä. Mulla ei ole siihen oikein kantaa, oliko S mukana vai ei, ehkä ajattelen että jos oli, niin ei välttämättä yhtä kauan kuin D, koska niin harva sanoi nähneensä hänet ja niistäkään ei tiedä kuinka varmoja ne havainnot oliLuulen, että se vaan olis ollut D:lle jotenkin kiusallista mennä yksin, jos ei ihan niin läheinen ole kuitenkaan, ehkä ajateltu S naisena myös Vitalle seuraksi
Joo randomisti johdomukaiseati tykkäämättä kaikesta Kärtsään liittyvästä. Ammatillisesta kiitollisuudesta (mitä K tehny promoamista niiden eteen) laitto väkinäisen tykkäyksen Böle mainokseen.Niinkuin muistetaan nämä tykkäykset eivät kerro mitään, B taitaa olla sellainen joka aika randomisti tykkää milloin mistäkin
Häärijä on niin turha turisti. Nähty joNo en suoraan sanottuna ihmettele, ettei tykkäile jonkun Häärijän postauksista tai kaikista Kärtsänkään.
Tää on taas tätä. Sanotaan pyrkyriksi jos tykkäilee tai muuten nostaa esiin K:ta somessa, mutta jos ei tuo, niin sekään ei oo hyvä. Ja tykkäämättä jättäminen on muka johdonmukaista, vaikka tämän vuoden puolella on tykkäillyt ja stooreissakin hehkuttanut. Sitten kun taas laittaa tykkäyksen, niin sekin on vääränlainen.Joo randomisti johdomukaiseati tykkäämättä kaikesta Kärtsään liittyvästä. Ammatillisesta kiitollisuudesta (mitä K tehny promoamista niiden eteen) laitto väkinäisen tykkäyksen Böle mainokseen.