Värjäättekö hiuksia raskausaikana?

Kyllä värjään. Jouduin varmaan vielä muutaman kerran raskausaikana juurikasvua värjäämään. Mulle tarttu väri tosi hyvin, paremmin kuin aikasemmin. Mun kaverille taas ei tarttunu väri raskausaikana ollenkaan.
 
esikon aikana blondasin ja väri tarttui tosi hyvin aina ja pysyikin..
nyt tän kakkosen aikana olen myös värjännyt, tosin punaisella ja mustalla mutta nyt ongelmana se että väri lähtee jopa parissa viikossa, mutta olen sitten tyytynyt kulkemaan välillä hetken vaaleanpunaisissa hiuksissa kun en kuitenkaan ihan koko aijan viitsi värjätä :snotty:
 
Oon kanssa värjäilly ihan huoletta, tosin raskausaikana on näemmä saanut tehdä tuota vähän harvemmin kuin normaalisti..

Värin poistoon olen ajatellut mennä vasta raskauden jälkeen, tai otattamaan sellaset blondit sähäkämmät puolen pään raidat, mutta olenkin melkein mustapää :LOL: Ja ajattelin, että se saattaa oll aliian voimakas käsittely näin raskauden aikana..

Enkä viitsi enää moiseen ryhtyä, eiköhän tässä malta odotella hetken niin sitten pääsee rentoutumaan ihan "yksin".. =)

Jonna ja pikkuinen 39+0
 
minä en ole värjännyt... asiaa pohdin silloin kun juurikasvu alkoi olla aika pitkällä ja sillon alkuraskaudesta olin aika ylivarovainen. en sitten halunnut. mutta toisaalta pitkään myös ällötti ajatus siitä kauheasta hajusta, mikä väripurkista tulee... nyt sitten juurikasvua ei enää ole eikä värjääminen tunnu niin tärkeältäkään.
 
Olen värjännyt.Väriainesosia ei pääse kulkeutumaan verenkiertoon.Muutenhan siitä olisi haittaa myös omalle elimistöllesi :wave: Kysy vielä vaikka neuvolasta jos epäilyttää =) minä oon ainaki värjänny laidasta laitaan eri väreillä tämän raskauden aikana.Nyt pitäis vaan ottaa pidenny pois että sais kunnolla värjättyä tän kuontalon... :whistle:
 
Kyllä kävin värjäämässä pari viikkoa sitten. Kaiken lisäksi kampaaja oli viimeistä päivää töissä enne äitiyslomaa ja naurettiinkin että jos hiusväri jotain meille aiheuttaa niin värin haju hänelle aivastelun kautta supistuksia ja minulle pahoinvointia.
 
Minä olen värjännyt odotusaikana eikä ole ollut mitään ongelmia. Tuossa kampaajan kanssa juteltiin, että se on niin hiuslaadusta kiinni, että miten odotusaikana värit ottaa.. Toisilla ei tartu kiharat eikä värit ollenkaan tai sitten haalistuu normaalia nopeammin. Itsellä ei onneksi samaa ongelmaa :D

Kiellettyä ei ole ainakaan =)
 
Ihan just kävin parturissa kestovärjäämässä tämän kuontalon. Ihana tuli, hyvin tarttui värit päähän enkä kanna huonoa omatuntoa. Olisittepa nähneet sen tukan sinne mennessä! Liian monta kuukautta ilman värikäsittelyä, liian paljon aurinkoa ja kuumaa - suoraan sanottuna niin himmeä p.askakasa, et hyvä kun kehtasi 10 cm:n tyvärin kanssa peilin eteen istua. B)

Suosittelen ehdottomasti, värjäyksellä on myös psykologista vaikutusta -> HYVÄ OLO ITSELLE!
 
Ihan samalla tavalla aion värjätä kun ei raskaana ollessakaan. =) Kovin usein en värjäile, mut tarpeen vaatiessa kyllä. =) Itseasiassa tänään aion laittaa värinpoiston ja loppuviikosta sitten uuden värin, että eiköhän se sitten hetkeksi taas riitä. :D
 
Asiasta vähän poiketen.. Kun oon käynyt kampaajalla hapanhoidoissa, jos joku tietäis, niin onko niistä mahdollisesti haittaa raskaana? Ajattelin että jos kysyn kampaajalta, niin sehän voi pelästyä elannon menetyksestä ja sanoa että ei tietenkään ole haittaa! :p
 
Ma kans varjaan ite tata kuontaloa kestovareilla noin kerran kahes kuukaudessa kun tuhottomasti kasvaa nykyaan- paljon paremmin nyt raskaana kuin normaalisti (myos kynnet)! Ja samoihin aikoihin kayn leikkuuttamassa kun taa lyhyt on siita hankala etta mallissa pitaa pysya! Ja tosiaan tulee niin nuorekas ja 'raikas' olo sen jalkeen taas pitkaksi aikaa...

 
Ei kai se nyt aivan vaarallistakaan oo jos tukkaansa värjäilee, miettikää meitä kampaajia kun joka päivä joudumme
kosketuksiin väri ja permanentti ym. aineiden kans..! itseasias oon kyllä miettiny tota asiaa ja kysyny neuvolastaki ku olin niin huolissani et jos on jotain vaaraa mutta ei kuulemma oo..!!onhan niissä kovat myrkyt ja tuskin ne kuitenkaa ainakaa terveellisiä on!!!:) älkää ressailko kuitenkaa =)
 
En värjännyt ekaan kolmeen kuukauteen, mutta syy oli ennemmin kampaamon voimakkaissa hajuissa kuin muussa.
Nyt olen värjäyttänyt kerran ja laitettiin ihan samalla värillä kuin ennen raskautta. Ruskeasta tuli punaisempaa kuin ennen. Kampaaja sanoikin, että ei ole kovin epätavallista, että omatpigmentit muuttuvat raskausaikana (vrt.luomet tummuvat ja aurinko tarttuu herkemmin). Väri on pysynyt ihan normaalisti.
 

Yhteistyössä