Värikäs pipsa kodin kuvalehdessä

  • Viestiketjun aloittaja ei_voi_käsittää
  • Ensimmäinen viesti
ei_voi_käsittää
Värikäs Elämäni: Lehdessä! ("XL-bloggaaja oppi rakastamaan itseään")


anteeksi nyt samantien kaikille pipsafaneille joita loukkaan ihmettelemällä miten tuo pipsa voi olla noin suosittu. on ollut televisiossa, mannekkiinina, pääsi blogiportaaliin ja on mun mielestä enää ajan kysymys milloin alkaa kirjottamaan jollekin lehdelle ja nyt tämä isossa lehdessä oleva juttu. ei voi kuin ihmetellä. kuvat on blogissa nykyisin todella hyviä mutta teksti.. teksti on kuin lapsen kirjoittamaa. ihkutellaan pienistä asioista ja siitä miten sai vikonloppuna levätä. kolmekymppinen nainen! tuon ikäisen pitäisi mennä ja nauttia elämästä ei sitä enää kahdeksankymppisenä eletä. no ainakin yksi vale tuli lehtijutun mukana selville nimittäin se kun pipsa niin sanoi ettei häneen vaikuta muiden mielipiteet mutta kyllä se asia vain on ollut päinvastainen. jos nyt kuitenkin joku pipsafani kokee asiakseen puolustaa niin kertoisitteko minulle mikä teitä innostaa tuossa harmaassa ja tylsässä blogissa? anteeksi nyt vain.
 
antaaolla
Tuo Kodinkuvalehdessa ollut kuului juttusarjaan, jossa ihmiset kertovat omin sanoin elämästään. Se ei ole juurikaan toimittajan sommittelema. Juttu oli ihan "samantasoinen", kuin sarjan muutkin jutut.
 
kiitos
Kiitos ap!
En olekkaan taas aikoihin muistanut käydä pipsan blogissa.
Aikoinaan täältä juuri sain vihin tuosta blogista,pakko oli käydä kurkkaamassa,kun niin paljon oli täällä palstalla ollut juttua,ja tykästyin! :)
 
"vierailija"
No ei todellakaan ole harmaa ja tylsä! Voin vinkata sulle pari todella todella tylsää blogia! :D

Pipsan blogi on ihanan raikas ja positiivinen! :) Loistava esimerkki muille isoille naisille! Ja olen muuten saanut hyviä pukeutumisvinkkejä Pipsan blogista. :)

Kiitos taas tästäkin lukuvinkistä! ;)
 

Yhteistyössä