välilihan leikkauksesta paraneminen

  • Viestiketjun aloittaja kipua
  • Ensimmäinen viesti
kipua
Mulla viikko operaatiosta ja en vieläkään pysty istumaan tai kunnolla kävelemään ja haava vaan kirvelee ja pistelee ja jomottaa.

lisäksi se repsottaa auki se haava, onkohan revennyt tai jäänyt niin mutta ei vissiin ole tulehtunut kuitenkaan kun neuvolantäti katsoi sitä tänään.

onko normaalia että tää on vieläkin näin kipeä että syön tulehduskipulääkkeitä ja kärvistelen arjen kanssa, tää alkaa syömään vauva-arjen ihanuutta jo.


kiitos
 
Kyllä minulla parani reilussa viikossa, vaikka muuten olikin ikävä paranneltava sen ajan kuin sitä kesti. Haava oli siisti eikä repsottanut. Arvessa ja ympäristössä oli tunnottomuuttaa varmaan vuoden verran. Muistathan suihkutella haavaa, joka vessakäynnin yhteydessä? Ja näytä vain lääkärille, jos yhtään epäilet haavan revenneen.
 
älä masennu, mutta viikko on lyhyt aika. Naiset luulee kun niille on uskoteltu, että alatie on paras tie lapsen syntyä kun toipuminen on nopeampaa ja helpompaa... Pah, sanon minä. Minulla oli ekasta kamalat kivut 4 viikkoa, ei kävelty normaalisti eikä istuttu. ja haava oli kipeä vielä puoli vuotta synnytyksen jälkeenkin, varsinkin seksin jälkeen. Ja jomottaa joskus vieläkin seksin jälkeen. Aikaa siitä on jo yli 7 vuotta!
Ja kuulemma vaihdevuosien vaikaan taas viimeistään voi ilmoitella itsestään, kun limakalvot kuivat muutenkin. Että se siitä parhaasta ja helpoimmasta synnytystavasta!!!
Tsemppiä!
 

Yhteistyössä