nyyti
meillä on hätävarana pesupähkinöitä.Sopii myös herkälle iholle.Niitä voi käyttää moneen kertaan.
Noita saa ilmeisesti luontaistuotekaupoista? Paljonko ne maksaa?Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Mulla on kaapissa purkki pesupähkinöitä, joilla voin aina pesasta jos "oikeet" aineet on loppu.
En kyllä muista.. jotain kympin hujakoilla varmaan se purkki. Siinä on.. aika monta pähkinää. Yhteen pesuun laitetaan 5-6 pähkinää kangaspussiin ja niitä samoja pähkinöitä voi käyttää useamman kerran. Käytin vaippapyykissä kun vauva oli pieni, ettei tule mitään kemikaalijäämiä iholle. Muuten ne ois hyviä, mutta miehen vahva hiki jäi vaatteisiin kun ei ollut hajusteita.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Noita saa ilmeisesti luontaistuotekaupoista? Paljonko ne maksaa?Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Mulla on kaapissa purkki pesupähkinöitä, joilla voin aina pesasta jos "oikeet" aineet on loppu.
Minkälainen kangaspussi? Tuleeko se siinä mukana vai käykö jokin itsetehty?Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:En kyllä muista.. jotain kympin hujakoilla varmaan se purkki. Siinä on.. aika monta pähkinää. Yhteen pesuun laitetaan 5-6 pähkinää kangaspussiin ja niitä samoja pähkinöitä voi käyttää useamman kerran. Käytin vaippapyykissä kun vauva oli pieni, ettei tule mitään kemikaalijäämiä iholle. Muuten ne ois hyviä, mutta miehen vahva hiki jäi vaatteisiin kun ei ollut hajusteita.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Noita saa ilmeisesti luontaistuotekaupoista? Paljonko ne maksaa?Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Mulla on kaapissa purkki pesupähkinöitä, joilla voin aina pesasta jos "oikeet" aineet on loppu.
Mä ompelin vauvan pikkareista lahkeet kii ja laitoin suulle kuristusnyörin, mutta siellä kyl myydään pikkusia pussukoita todennäköisesti mistä löydät pähkinöitäkin. Joku valkoinen puuvillapussi, jonka saa kii ettei pähkinät karkaa on hyväAlkuperäinen kirjoittaja ap:Minkälainen kangaspussi? Tuleeko se siinä mukana vai käykö jokin itsetehty?Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:En kyllä muista.. jotain kympin hujakoilla varmaan se purkki. Siinä on.. aika monta pähkinää. Yhteen pesuun laitetaan 5-6 pähkinää kangaspussiin ja niitä samoja pähkinöitä voi käyttää useamman kerran. Käytin vaippapyykissä kun vauva oli pieni, ettei tule mitään kemikaalijäämiä iholle. Muuten ne ois hyviä, mutta miehen vahva hiki jäi vaatteisiin kun ei ollut hajusteita.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Noita saa ilmeisesti luontaistuotekaupoista? Paljonko ne maksaa?Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Mulla on kaapissa purkki pesupähkinöitä, joilla voin aina pesasta jos "oikeet" aineet on loppu.
Voi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voiko etikalla puhdistaa pesukoneen? Olisin tässä jokin aika sitten ostanut apteekista sitruunahappoa, mutta se oli loppu.Alkuperäinen kirjoittaja we:Ei tarvitse pesuainetta, eikä mitään erikoiskuumaa pesuakaan. Sinne vaan koneeseen. Ruokasoodaa voi laittaa, jos haluaa varmasti raikasta, etikka sopii huuhteluaineeksi.
Sama homma,ihan oudoksi muuttunu tää uudistettu versio.Paljon sain lahjoitettua eteenpäin vauvanvaatetta ja tarvikkeita nurkista viereksimästä...Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Se taitaa olla täällä kiellettyä,mutta noissa kerhoissa on muistaakseni pidetään huolta tms kerho.Voi kun vieläkin kaipaan vanhaa kaksplus kirppisosiota.Siellä oli annetaan ja otetaan vastaan osiot.Sain paljon minulle tarpeetonta menemään.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Perustetaanko semmonen ketju, joka pysyisi tuolla NOSTOna, että sinne vois kirjottaa ihmiset, mitä he tarvitsevat? Ja jos meillä on ylimääräisinä niitä, niin lähetettäis lapsiperheille apua. Olisko mitään?