Väestönvaihto - suomalaisten on aika lisääntyä!

Ja on mietittävä tarkkaan millaisista kulttuureista ihmisiä Suomeen päästetään.

Hienosti tämä nuori mies on saanut tiivistettyä tässä:


Tärkeimpänä mielestäni tuo kohta missä nuori mies puhuu rauhan ja turvallisuuden menettämisestä suomalaisen kulttuurin myötä.
Tämä asia on tosi - ilman kantasuomalaisia meidän kulttuuri tulee vääjäämättä muuttumaan joksikin muuksi.

Näemme nyt jo kulttuurista muutosta joka ei ole turvallista ja rauhallista tai rehellistä ja reilua!
 
vierailija
Ja on mietittävä tarkkaan millaisista kulttuureista ihmisiä Suomeen päästetään.

Hienosti tämä nuori mies on saanut tiivistettyä tässä:


Tärkeimpänä mielestäni tuo kohta missä nuori mies puhuu rauhan ja turvallisuuden menettämisestä suomalaisen kulttuurin myötä.
Tämä asia on tosi - ilman kantasuomalaisia meidän kulttuuri tulee vääjäämättä muuttumaan joksikin muuksi.

Näemme nyt jo kulttuurista muutosta joka ei ole turvallista ja rauhallista tai rehellistä ja reilua!
Mä haluan lisääntyä sun kanssa. Miten on?
 
vierailija
Vielä tärkeämpää olisi saada maahanmuuttoa pienemmäksi koska maahanmuutto aiheuttaa ketjuilmiötä ja lisääntyvät enemmän. Suomessa on kuitenkin enemmän ihmisiä kuin koskaan.
 
vierailija
Tässä on mummoiluikää lähestyvillä palstamammoilla(kin) suuri vastuu. Pitää muistaa innostaa omaa jälkikasvua lisääntymään, eikä yllyttää liialliseen elämän varmisteluun. Kaiken ei tarvitse olla valmiina lapsia hankittaessa.
Höpsistä. Lapset saavat tehdä omat valintansa ja varmaan tiedät, etteivät aina kaikki niin vain lisäänny.
 
Tässä on mummoiluikää lähestyvillä palstamammoilla(kin) suuri vastuu. Pitää muistaa innostaa omaa jälkikasvua lisääntymään, eikä yllyttää liialliseen elämän varmisteluun. Kaiken ei tarvitse olla valmiina lapsia hankittaessa.
Se on juuri näin!❤
Olen kyllä pitänyt huolta, että palleroni haluavat jonain päivänä omia palleroita!😍

Ajatelkaas mammat, ja muutama ukki, kohta saadaan ihania uusia puheenaiheita kun päästään vaihtamaan ajatuksia mummoudesta ja lapsenlapsista!!!!❤😍

Joko odotatte innolla?

Miettikää nyt, ihanat uteliaat pienet pallerot, joille saatte näyttää maailmaa ja elää uudelleen naisen parasta aikaa, mutta vailla kokonaisvastuuta!❤🥳🤩

Muutama mummo ja ukki täältä jo löytyykin, mutta eivät ole kummemmin tenheet aloituksia aiheesta.🤔

Miten Jonne Omenansiemen itse on pitänyt huolta että saa palleronsa haluamaan lapsia?🤔
 
vierailija
Hyvä suositus mättää kiduksiinsa eläintasvoja, jos aikoo ryhtyä Suomen kantisten väkiluvun pelastajaksi. Saa olla aikamoinen ryhävalas, jotta suomalaisugrilainen geeniperimä siirtyy seuraaviin sukupolviin.
”Ryhävalas ui noin 25 000 kilometriä vuodessa edestakaisin, 5 000 kilometriä keskimäärin lisääntymis- ja ruuanetsintäseutujensa välillä. Reitit ovat säännöllisiä, eivätkä valaat yleensä seikkaile.”
 
vierailija
Se on juuri näin!❤
Olen kyllä pitänyt huolta, että palleroni haluavat jonain päivänä omia palleroita!😍

Ajatelkaas mammat, ja muutama ukki, kohta saadaan ihania uusia puheenaiheita kun päästään vaihtamaan ajatuksia mummoudesta ja lapsenlapsista!!!!❤😍

Joko odotatte innolla?

Miettikää nyt, ihanat uteliaat pienet pallerot, joille saatte näyttää maailmaa ja elää uudelleen naisen parasta aikaa, mutta vailla kokonaisvastuuta!❤🥳🤩

Muutama mummo ja ukki täältä jo löytyykin, mutta eivät ole kummemmin tenheet aloituksia aiheesta.🤔

Miten Jonne Omenansiemen itse on pitänyt huolta että saa palleronsa haluamaan lapsia?🤔
Miten olet huolehtinut että lapsesi haluavat omia lapsia? Mulla on kaksi poikaa ja pelkään etteivät tule löytämään puolisoa tai saamaan lapsia.
 
vierailija
Ja on mietittävä tarkkaan millaisista kulttuureista ihmisiä Suomeen päästetään.

Hienosti tämä nuori mies on saanut tiivistettyä tässä:


Tärkeimpänä mielestäni tuo kohta missä nuori mies puhuu rauhan ja turvallisuuden menettämisestä suomalaisen kulttuurin myötä.
Tämä asia on tosi - ilman kantasuomalaisia meidän kulttuuri tulee vääjäämättä muuttumaan joksikin muuksi.

Näemme nyt jo kulttuurista muutosta joka ei ole turvallista ja rauhallista tai rehellistä ja reilua!
Suomessa kylmässä on aikojen saatossa liika narsistinen luonnevikaisuus karsiutunut ja solidaarinen sekä empatiakykyinen muut huomioiva luonteenlaatu rikastunut. Ei turhaan kantasuomalainen väestö ole Euroopan älykkäin, tyhmyys on luonnonvalinnalla poistettu. No nyt kylmä ei enää ole hoitamassa luonnevikaisia solidaarisella viisaudella rakennetussa Pohjoismaisessa hyvinvointivaltiossa ja taas on luonnevikainen aines päässyt lisääntymään uhkaavasti, kun hyvinvoinnin kääntöpuolena tukiverkot pitävät nämä itsekkäätkin ainekset mukana ja nyt vielä maahantuonti hoitaa ongelmaa lisää maista, joissa itsekkyys ja kyynärpäät ovat olleet ainoa keino menestyä ilman kylmää, joka vaatii lujaa yhteisöllisyyttä kuin konsanaan Antarktiksella keisaripingviinien yhteisössä, joka selviää kylmästä vain solidaarisuudella, jonka tämä uljas fiksu eläin ymmärtää luonnostaan. Typerykset karsiutuvat laumasta.
 
vierailija
Tässä on mummoiluikää lähestyvillä palstamammoilla(kin) suuri vastuu. Pitää muistaa innostaa omaa jälkikasvua lisääntymään, eikä yllyttää liialliseen elämän varmisteluun. Kaiken ei tarvitse olla valmiina lapsia hankittaessa.
Miten minä muistelen ettet ole kirjoittanut kovinkaan kannustavasti tukieuroja nostavista nuorista äideistä
 
Miten minä muistelen ettet ole kirjoittanut kovinkaan kannustavasti tukieuroja nostavista nuorista äideistä
Miten ihmeessä meille on syntynyt ajattelumalli, jossa kaikkeen pitää saada yhteiskunnan tukirahaa? Noin 40 000 vuotta nykyihmisen lisääntyminen Euroopassa on onnistunut ilman tukia, miksi siis ei nyt?
Olen kyllä kannattanut lapsiperheiden tukea verovähennysten muodossa - siis niin, että lapsiperheen vanhemmat oikeutettaisiin selvästi pienempään tuloveroprosenttiin. Työssäkäyviä pitää erityisesti kannustaa lisääntymään. Päivähoidon maksut voisi myös muuttaa tuloriippumattomiksi.
 
vierailija
Miten ihmeessä meille on syntynyt ajattelumalli, jossa kaikkeen pitää saada yhteiskunnan tukirahaa? Noin 40 000 vuotta nykyihmisen lisääntyminen Euroopassa on onnistunut ilman tukia, miksi siis ei nyt?
Olen kyllä kannattanut lapsiperheiden tukea verovähennysten muodossa - siis niin, että lapsiperheen vanhemmat oikeutettaisiin selvästi pienempään tuloveroprosenttiin. Työssäkäyviä pitää erityisesti kannustaa lisääntymään. Päivähoidon maksut voisi myös muuttaa tuloriippumattomiksi.
Se alkoi niistä lapsilisistä kun Isohaara tukki kalojen nousun sisämaahan. Mikä vuosi?
 

Yhteistyössä