X
xpii
Vieras
Käyttöönottopesettekö kaikki uudet vaatteet? Pitäisikö mm. uudet ulkovaatteet pestä ennen käyttöönottoa? Jos peset niin miksi? Kun ei aikuistenkaan vaatteita pestä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Kaikki ihoa vasten tulevat vaatteet pesen. En ulkovaatteita. Toppavaatteet ja tekniset vaatteet ainakin menettävät ominaisuuksiaan jokaisessa pesussa.
Alkuperäinen kirjoittaja millanen:Itse pesen lakanat,alus- ja päälivaatteet niin omista kuin myös tulevan lapsen. Kirpparilta ostetut sen takia koska en pidä ajatuksesta että niitä likaisin käsin monet siellä lähmineet ja kaupan uudet vaatteet siksi koska niissä tuntuisi olevan jotai tärkkiä(ainakin osassa) jotta ne pysyisi sileänä. Alusvaatteita en ennen pessyt mutta muutaman kerran tullut ihottumaan joten sen jälkeen kaiken olen pesun kautta päälleni laittanut
Ulkovaatteita en ole pessyt,en luultavasti ala pesemäänkään.
Alkuperäinen kirjoittaja omia enkä miehen pese:Pesen vain lakanat, lapsille sisävaatteet.
Alkuperäinen kirjoittaja palma:Miten niin aikuisten vaatteita ei pestä? Mä ainakin pesen lasten ja aikuisten kaikki sisävaatteet, koska ihmisiähän me kaikki ollaan kokoon katsomatta. Käsipyyhkeitä en pese enkä ulkovaatteita, kaiken muun kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja tiesitkö:Alkuperäinen kirjoittaja palma:Miten niin aikuisten vaatteita ei pestä? Mä ainakin pesen lasten ja aikuisten kaikki sisävaatteet, koska ihmisiähän me kaikki ollaan kokoon katsomatta. Käsipyyhkeitä en pese enkä ulkovaatteita, kaiken muun kyllä.
että pyyhkimällä kädet niihin pesemättömiin käsipyyhkeisiin levität ne aineet kaikkialle mihin kosket