Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Enni:Eikö ole aika rankkaa yksi vuotiaalle vaihtaa vaatteitakin kuvauksen välissä?
Meillä ainakin pienet ovat olleet ihmeissään kuvauksesta ja vieraasta kuvaajasta muutenkin eikä olisi tullut mieleenikään ruveta vaihtamaan lapsella vielä vaatteitakin kesken kuvauksen. Stressaavaa se on lapselle muutenkin.
Mutta noista taitaisin sitten laittaa ekat.
Jos se niin stressaa niin sama ku ei käytä lapsia ollenkaan kuvaukses.
Meillä sitä kuvaamsita on aina eniten stressannut äiti,eikä lapset.
Taitaa olla siis ihan ihmiskohtasta tämäkin juttu
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alemmat on ihanat. Ja syötävän suloinen napero oli ap:n blogissa ne päällä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alemmat on ihanat. Ja syötävän suloinen napero oli ap:n blogissa ne päällä![]()
![]()
No nyt mä katsoin kans sen blogin ja mä ottaisin ehdottomasti sieltä blogista sen lilan haalarin. Se olis enempi tyttömäinen
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alemmat on ihanat. Ja syötävän suloinen napero oli ap:n blogissa ne päällä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiedän:että voimakkaat värit ei sovellu hyvin ns. pikkulapsikuvauksiin. Meille sanottiin, että mahd. neutraalit värit, joten toi oranssi eikä toi ekakaan vaihtoehto oo paljon sen paremmat.
Ja mä tosiaan luulin ekaks, että teillä on poika menossa kuvaan....
Mun rinsessalla oli ainakin rinsessamekko, kun on rinsessa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Tokat ja haeppas kaupasta saman savyn oranssia silkkinauhaa josta teet ison rusetin. Jos ei oo tukkaa mihin laittaa tee "pääpanta"
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:Alkuperäinen kirjoittaja tiedän:että voimakkaat värit ei sovellu hyvin ns. pikkulapsikuvauksiin. Meille sanottiin, että mahd. neutraalit värit, joten toi oranssi eikä toi ekakaan vaihtoehto oo paljon sen paremmat.
Ja mä tosiaan luulin ekaks, että teillä on poika menossa kuvaan....
Mun rinsessalla oli ainakin rinsessamekko, kun on rinsessa.
Miksi ei sovellu? Mä just muistelin et koulukuviinki käskettii aina laittaa jotai värikästä?
Meillä ei olla nii rinsessaa että tarttis olla röyhelöötoisena vaatteena kyllä mekko.
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Tokat ja haeppas kaupasta saman savyn oranssia silkkinauhaa josta teet ison rusetin. Jos ei oo tukkaa mihin laittaa tee "pääpanta"
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Tokat ja haeppas kaupasta saman savyn oranssia silkkinauhaa josta teet ison rusetin. Jos ei oo tukkaa mihin laittaa tee "pääpanta"
Miksi ihmeessä tytöistä pitää ihan väkipakolla tehdä joku prinsessa tms.??
Apn tyttö on suloinen ihan pelkästään tuossa puvussa ja ihan "tarpeeksi" tyttömäinen.
Itse suosin luonnollisuutta kuvissa ja sellaisia vaatteita joissa lapsi on oma itsensä eikä teko-prinsessa.
Omalla tytöllä oli 1-v kuvassa nätit samettihousut ja collegepusero ja kyllä sen tytöksi tunnistaa ilman rusetteja päässäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Millä hinnalla ompelisit mun lapselle jonkun tommosen retrohaalarin?ps. molemmat kuvausvaatevaihtoehdot hyviä
![]()

Alkuperäinen kirjoittaja Jaahas:Mä en nyt ymmärrä tätä aloitusta ja sen pointtia lainkaan. Ihan turhis.