S
sammakko
Vieras
Meillä mies jatkuvasti huomauttelee jos ja kun ei ole siistiä. Tai siis ei edes huomauttele, ivailee kavereidensa aikana mun kyvyttömyydestä pitää koti siistinä. Ja mä todellakin siivoan. En nykyään jaksa kyllä joka päivä ja niinä päivinä tulee sanomista. mut kerran viikossa suursiivous ja pari kertaa viikossa sit semmonen tavaroiden keräys, imurointi, tiskaus, ym. pienempi. Tai no tiskaan kyllä joka päivä, mut välillä tiskaan vaan osan(meillä ei tiskikonetta). Meillä neljä lasta ja oon rv 36. Ärsyttää mua itseänikin kun ei pysy siistinä. Varmaan tästä raskaudestakin johtuvaa etten jaksa kokoajan kulkea tavaroita keräämässä. Miehellä yritys, mutta lähiaikoina on kyllä enempi lomaillut. kotona imuroi tai kerää rojuja ehkä keran kaks kuussa korkeintaan. ottaa vapaata milloin haluaa, eli siis oikeestaan aina.. mut lapsia ei vahdi ellei mulla joku tosi tärkee meno. eikä tiskaa edes omia astioitaan, tai jos tekee ruokaa (lähinnä itselleen) niin ei pese kattiloita sun muita.eilen just suututti kun kaverinsa kanssa tuli illalla tekeen itselleen ruokaa niin valitti kovaan ääneen et taas pitää näköjään pestä ite lautanen et voi syödä.. joo niin kai sitä muutkin kolmekymppiset tekee.. Tänään oon siivonnu, mut tiedän et jos en huomenna jaksa tääl on taas kaaos ja taas maristaan siitä. Inhottaa vaan kun en mä edes haluis tänne miehen kavereita silloin kun ei oo siistiä ja sit vielä mies oikein korostaa sitä et miten tääl on taas tämmönen läävä...