Vinkkejä, kiitos! (miten saada mies siivoamaan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirttihirmuko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
kauheen pitkä lista :) Meillä mies ei ole koskaan vessaa siivonnut. Tiskikonetta täyttelee joskus. Ja imuroinut joskus. Nyt kun olen kotona ei kyllä tarvikkaan. Kuhan lasten kanssa viettää aikaa.

Niin. Ei sitä äkkiseltään tule mieleen kaikkia hommia kuin vain imurointi+lattiapesut.

nyt kysyn oletko kotona vai töissä? jos molemmat töissä sit ymmärrän ton et työt puoliksi mut jos olet kotona ja mies töissä 8h/päivä niin kerroppas mitä sun työhön kuuluu siihen 8h/päivä...jos olet kotona hoiat lapsia miehesi voisi hoitaa viikonloppuisin mut ei tollainen listajuttu toimi...kyllä nyt imurointi vaik kerta viikkoon tai lattianpesu on ok...mites auton huolto/polttopuut/korjaustyöt kotona/sähkölaitteioden huolto yms..kai säkin sit teet tasansamanverran?hei haloo osta siivooja!ja älä nyt sano et olet yhen lapsen kotiäiti et töissä?ja mies töissä ja sä vain laiska nipottaja?

Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta mitkä vaaleanpun.lasit:
nyt kysyn oletko kotona vai töissä? jos molemmat töissä sit ymmärrän ton et työt puoliksi mut jos olet kotona ja mies töissä 8h/päivä niin kerroppas mitä sun työhön kuuluu siihen 8h/päivä...jos olet kotona hoiat lapsia miehesi voisi hoitaa viikonloppuisin mut ei tollainen listajuttu toimi...kyllä nyt imurointi vaik kerta viikkoon tai lattianpesu on ok...mites auton huolto/polttopuut/korjaustyöt kotona/sähkölaitteioden huolto yms..kai säkin sit teet tasansamanverran?hei haloo osta siivooja!ja älä nyt sano et olet yhen lapsen kotiäiti et töissä?ja mies töissä ja sä vain laiska nipottaja?

Ollapa hyvä ja lukea hieman tarkemmin ensikerralla. Eiks joo?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ja kyllä mies tekee ja osaa tehdä, jotenkin tämä homma lipsahti näille urilleen kun olin muutaman kuukauden työttömänä ja mies teki hetken aikaa kahta duunia samaan aikaan, jolloin itse tarjouduin tekemään kaikki kotityöt. Nyt kun pääsin itse töihin, tilanteen piti normalisoitua, muttei se koskaan alkanutkaan luonaamaan niin kuin ennen luonasi.

Mies on paras isä ja aviomies, sillä on vain siivousvika. <3

Yhteistyössä