mä en kertakaikkiaan osaa tehdä ruokaa sillee järkevästi. siis tarkotan et en jaksa ikinä miettiä mitä ruokaa tekis ja sit viimetipassa tulee kauhee paniikki et mitä laittais ja sit on jo niin nälkä et vtuttaa koko ruuanlaitto :ashamed: oon koittanu viikon ruokalistaakin,mut ei tuu mitää :ashamed:
nyt taas tilanne se,et oon yhdestä asti lorvannu kotona ja mies soitti kahdelta et on viiden aikaa kotona ja se on tieto et sil on kauhee nälkä, mut mä en keksi mitä ruokaa laittasin! :ashamed:
eilen syötii jauhelihakastiketta ja makaronia ja nyt olis kaapissa makkarapaketti ja perunaa, mut en taas jaksa kastiketta ja keitetyt perunat ja paistettu makkara on aika kuiva yhdistelmä? enkä jaksa eriksee mitää kastiketta väsätä.
miten mä saankin tästä tehtyä näin vaikeeta??!!! |O :ashamed:
nyt taas tilanne se,et oon yhdestä asti lorvannu kotona ja mies soitti kahdelta et on viiden aikaa kotona ja se on tieto et sil on kauhee nälkä, mut mä en keksi mitä ruokaa laittasin! :ashamed:
eilen syötii jauhelihakastiketta ja makaronia ja nyt olis kaapissa makkarapaketti ja perunaa, mut en taas jaksa kastiketta ja keitetyt perunat ja paistettu makkara on aika kuiva yhdistelmä? enkä jaksa eriksee mitää kastiketta väsätä.
miten mä saankin tästä tehtyä näin vaikeeta??!!! |O :ashamed: