Vaatekaapit Haaparannan Ikeasta. Tuovatko kotiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Elikkäs olisi tarkoitus hankkia kaikki vaatekaapit eteiseen ja makuuhuoneisiin Haaparannan Ikeasta. Miten tuo käytännössä tapahtuu? Siis jos suunnittelen komerot tuolla Pax suunnitteluohjelmalla ja menen niiden tarvikelistojen kanssa sinne, niin täytyykö ne kaikki nippelit ja näppelit itse kerätä ja roudata sieltä hyllyistä vai miten??? Saako noille kotiinkuljetuksen? Nimittäin aika paljon noita komeroita on. Mitähän muuta täytyy ottaa huomioon, kuin se, että täytyy samantien kaikki maksaa?

Kiitos jos joku jolla kokemusta, viitsii vastata!

Jos käyt Haaparannan Ikeassa itse, keräät tavarat itse varastosta ja maksat ja sitten kova roudaaminen peräkärryllä tai pakettiautolla kotiin. En tiedä kuljettavatko Suomeen sieltä Ruotsin puolelta..löytyisikö tämä tieto ruotsalaisilta Ikean nettisivuilta?
Nettikaupan kautta saat kotiinkuljetuksen, maksoi pari vuotta sitten 99 euroa/kuljetus mutta tuovat kotiovelle saakka ja hyvällä tuurilla kantavat sisälle asti. Nettikaupasta ostettuna tulevat jostain Suomessa olevasta Ikeasta. Tosi kätevä oli kuitenkin naputella netin kautta tilaus, meillä sen verran matkaa tuonne Hapitsuun että olisi tullut kalliimmaksi lähteä itse hakemaan sieltä kaapistot.

Mä olen ostanut kuljetuksen Haaparannasta Ouluun, maksoi n. 50€ ja tuli kotiovelle asti (ite piti roudata ulko-ovelta sitte kerroksiin ja asuntoon). Tosiaan itse piti kerätä nippelit ja nappelit, maksaa kassalle ja sen jälkeen roudata semmoseen pisteeseen missä luovutettiin kuljetukseen. Se raja oli muistaakseni 5km sisällä Matkahuollon terminaalista kuljetettiin kotio asti, jos meni sen yli niin piti noutaa terminaalista. Tosin tästä on kolmisen vuotta aikaa jo.

Kiitos vastauksista! Aika työ siis tuossa keräilyssä odotettavissa. Täytyy tuota netin kautta tilausta kyllä vielä tosissaan harkita. Meiltä myös matkaa. Melkein 3h ajamista yhteen suuntaan..! Kiitos vielä vinkistä !

Yhteistyössä