väärinkäsityksestä pitkävihaisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surusilmä

Vieras
Srk kerhossa mun ja sukulaisen poika 2-v saivat noottia kun eivät pysy paikallaan 15 min. kestävän aamunavauksen aikana.Noottia tuli rauhallisten ja kilttien tyttölasten äideiltä.Eihän tällaiset äidit ymmärrä että eihän pientä vilkasta poikaa väkisin pidetä paikallaan. Odotin juuri kuopustani viimeisilläni ja purin sitten neuvolan tädille huoleni. Tein virheen siinä että kerroin myös sukulaispojan saaneen nootia samasta asiasta (sama neuvolantäti)

Nyt tämä sukulainen on jo reilut 1,5 v ollut mulle loukkaantunu. Neuvolantäti oli häneltä kysyny että käyttekö nyt kerhossa? Ja väittää että oli mukamas muutakin kyselly asiasta, mutta ei mulle kerro mitä oli kyselly.

Yritin sukulaiselle selittää että normaalia on kysellä lasten kerhossa käyntiä, silloin kun lapsi on kotihoidossa(ainakin minulta kysytään sitä lähestulkoon joka kerta) Hän ei tätä asiaa myönnä, vaan pitää mua juoruilijana ja ties minä!

Anteeksi olen monituiset kerrat pyydelly, mutta ei auta..vaikeaksi asian tekee se että samalla kylällä asutaan ja toisiin törmätään väkisin kaupassa tai kerhoissa tai suvun yhteisissä juhlissa. Aika vaikeeta on ollu henkisesti sen asian kanssa kohta 2-v.

Ennen oltiin tosi paljon tekemisissä keskenämme ja olen pitänyt sukulaistani ystävänäni, mutta ennen oli ennen ja nyt on nyt;(

minusta kuuluu kunnioittaa muita ihmisiä ja jos et saa pysymään paikallaan niin poistut. tytöt haluaisivat ihan yhtä lailla juosta mutta heidän vanhemmat kunnioittavat muita. ei tulisi mitäänjos kaikki juoksisivat aamunavauksen aikana joten kaikkien on siis olta va paikallaan.

ja uskon että juuri tuollaisten röyhkeiden kakaroiden röyhkeät vanhemmat suuttuvat rehellisyydestä. joten älä välitä siitä että sukulainen suuttunut. sanot suorat sanat että sanoin vain totuuden.

kyllä kerhotäti saa tietää että ette osaa kasvattaa ilkeitä kakaroitanne kunnioittamaan muita.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
minusta kuuluu kunnioittaa muita ihmisiä ja jos et saa pysymään paikallaan niin poistut. tytöt haluaisivat ihan yhtä lailla juosta mutta heidän vanhemmat kunnioittavat muita. ei tulisi mitäänjos kaikki juoksisivat aamunavauksen aikana joten kaikkien on siis olta va paikallaan.

Peesi, ei meidän kerhossa juokse kukaan ja ellei lapsi millään rauhoitu, lähdetään pois ja annetaan muiden kuunnella rauhassa. Yksi isompi tyttö oli kerran ja melkein sai villittyä kaikki, oli henkilökunnan lapsi ja oli yksin siellä, eikä periaatteessa kenenkään mukana. No enpä kovin lujaa viitsinyt papin tytärtä komentaa, onneksi kerhotäti sitten puuttui asiaan niin että tyttökin uskoi, isän työtoveri niin uskalsi sitten sanoa tiukempaan sävyyn.

muualla alkaa koulu 3-4v ja kaikki lapset keskittyvät ja ovat hiljaa. esim. belgiassa on päiväkotiryhmissä nopin 20 lasta ja 1 opettaja, kun taas suomessa 3 opettajaa 3-5 vuotiailla.

joten tuo höpina mitä suomessa harrastetaa "pojat ovat poikia" ja rauhalliset tytöt, se on täysin röyhkeiden ihmisten höpinää jotka haluavat että oma ilkeä lapsi on keskipisteenä.

Yhteistyössä