Väärin kuultuja laulun sanoja (keräätäänkö)?

meillä tyttö 5v. lauloi irinan pokkaa et kokkaan sulle ainakin se on käynyt selväksi....hyvin passaa tähän kotiäidin arkeen
Nuorempi tytöistä lauloi apulantaa taas näin: tipu kuolee huutamalla.....:)

Dingon autiotaloa lauleskelin .."olen narkolooni.."
porukat yritti kyllä selittää, että siinä lauletaan NARKOMAANI, mutta kivenkovaa vaan väitin että eipäs kun NARKOLOONI!! Enpä siihen aikaan ymmärtänyt mitä narkomaani tarkoittaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Yön Musta Ninjapinja:
Kirjoitinkin joskus toiseen vastaavaan ketjuun, kun yhen Irinan biisin kuulin näin:

Annat vihtorin ja viet sen pois..... oikeasti ilmeisesti laulaa tikkarista, ei suinkaan vihtorista :D

Ai mä olen tähän päivään saakkaa luullut, että laulaa Vihtorista. Heh.

Mulla:

We will we will fuck you = we will will rock you (öhhh... en vielä ymmärtäny sanaa fuck silloin kun noin lauloin)

Ilona Palo on sun nimesi kaunis = Ihana valo, on sun nimesi kaunis sana

:laugh: näitä lukiessa :laugh:

mulle tuli mieleen se ihan nykyään tv:ssä pyörivä vr-juna-mainos, missä lauletaan "kun sulla on vapaat kädet kaikki elon vastamäet...unohtaa.." jne.

niin kuulin et siinä laulettiin, "kun sulla on vapaat kädet kaikki hevon p.askamäet" :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja maymay harmaana:
tänä iltana ei tupakkeja...martti servo jotain.

Joo, ja minä ihmettelin, et miks se vie sen nakkikioskille jatkoille, jos kerto säe on, että tänä iltana ei tuu nakkeja?
:laugh:

Näitä on niin paljon, mutta nyt kun yrittää muistella, ei tule mieleen mitään..

Mukulana mietin mikä ihme on kapaikka, ku suvivirressä lauletaan: "kauniisti jo kapaikkaa koristaa kukkanen..." Ahaa-elämys taisi tulla vasta yläasteella kun luin virren sanat varmaan eka kertaa elämässäni... :D

En nyt muista koko biisin sanoja eikä tule koko kohtakaan kunnolla mieleen, mutta just äijän kanssa käytiin väittelyä Disco Ensemblen biisistä, jossa lauletaan, että "..house of cards..." (siis että romahtaa kuin korttitalo).

Mies kysyi multa pokkana, että kuule, miten tuo jumalten talo tuohon liittyy. Minä jäin ihan, että häh? Johon mies tokaisi, että niin, kun ne laulaa, että house of Gods..

Varmaan vartti kelattiin tuota kohtaa ees ja taas ennen kuin mies uskoi, että korttitalo siellä kyllä alas tulee, ei jumalat. :D

Alkuperäinen kirjoittaja :
Sitten tää Anna Eriksonin kipale jonka nimeä en muista...
Kuulin sen alun näin "Lämmin keinua kesällä kerran"
"MÄ löin Einoa kesällä kerran" nykyisin kuulen sen että "Mä luin Einoa kesällä kerran" liekkö sekään oikea

Menee se noin, siis mä luin Einoa... Mä sain väännettyä samaisesta kohdasta "Läimin Einoa kesällä kerran"

Yhteistyössä